Backup maken met Reflect X van MACRIUM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal..
Sinds mort ben ik overgestapt van TeraByte IMage for Windows naar REFLECT X v.8406 (van MACRIUM)
Ben over het Backuppen en de bediening van het programma zeer tevreden.
Maar er is momenteel nog één onderdeel dat ik niet gebruik, omdat ik de strekking daarvan niet begrijp. (Zie rood omlijnd Kader op Afbeelding)
Hert schijnt iets te maken te hebben met de hervatting van de Backup maken als plotseling b.v. de stroom uitvalt tijdens de Backup vervaardiging.

Schijfnummer 2024-12-22 115048.png

Misschien kan iemand die ook REFLECT X gebruikt me hierbij een vingerwijzing geven
Net vriendelijke Groet
Dukkel

Hert schijnt iets te maken te hebben met de hervatting van de Backup maken als plotseling b.v. de stroom uitvalt tijdens de Backup vervaardiging.
Hoe weet jij dat? Waar is de link? Waar is de Manual/link? Stroomuitval > nieuwe back-up maken lijkt mij voor de hand liggen.

Schijfnummer of ID-partitienummer is niet vastgelegd. Lijkt mij duidelijk.
Overigens vind ik die naamgeving in het pad niet duidelijk en ook xml is mij niet duidelijk. Als ik back-ups maak, heb ik één bestand.

Dat staat ik de HELP, maar de strekking daarvan is me onduidelijk.
Ja, maar dat overzicht dat aan de bovenkant staat, is historie

Kan je dat dan niet quoten uit de Help? Zo weet ik nog niets. Ja, historie en errors heb ik ook niets aan. De software moet details verstrekken en wat de oplossing is. Wat heb ik aan een back-upprogramma met onduidelijkheden? Straks moet je herstellen en dan zit je helemaal met de gebakken peren omdat iets niet werkt.

Lees dit eens.

Ik denk dat @krullenol hiervoor de verklaring aangeeft.
Het is (volgens mij) een mogelijkheid, om een backup terug te zetten, die niet af is gemaakt, of verwijderd is.
Ik ga hier op een later tijdstip eens mee experimenteren. Nu ff geen tijd hiervoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan