backup maken met XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
330
ik wil graag backup maken van mn eigen hardeschijf zodat ik pc opnieuw kan installeren, maar heb geen idee hoe je dat bij XP doet, het is voglens mij heel makkelijk, maar wie kan mij dat uitleggen?

alvast bedankt
 
En nog twee keer ook

Een maal vragen is genoeg

Type bij help backup of schaf Norton Ghost aan.

Eric.

P.S. verwijder je vorige (zelfd vraag andere titel) voordat een moderator het moet doen.
 
Laatst bewerkt:
maar in windows xp zit tog iets waarmee je een backup van de schijf kunt maken?? en bij xp gaat et anders als bij ME
 
Back-up gebruiken

Met het hulpprogramma Back-up kunt u een kopie maken van de gegevens op uw vaste schijf. Als de oorspronkelijke gegevens op de vaste schijf per ongeluk worden verwijderd, overschreven of ontoegankelijk zijn na een storing van de vaste schijf, kunt u de verloren of beschadigde gegevens gemakkelijk terugzetten vanaf de kopie.

U opent Back-up als volgt: klik op Start, wijs achtereenvolgens Programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik vervolgens op Back-up.
Back-up werkt pas naar behoren wanneer de Removable Storage-service is gestart. Klik op Verwante onderwerpen voor meer informatie.
U kunt ook de wizard Automatisch systeemherstel in het hulpprogramma Back-up gebruiken voor het herstellen van het systeem.
Klik in Back-up op het menu Help voor informatie over het gebruik van het programma.

SuCCeS!

Sander. :cool:
 
ik heb bij services gekeken, maar daar staat nergens de
Removable Storage-service , waar moet ik die activeren/starten?
 
OePs,
voordat je de door jou voorgestelde werkwijze volgt moet je toch eerst het windows back-up programma installeren vanaf de winxp cdrom. Het staat er niet vanzelf (automatisch) in. Handig om er even bij te vermelden :)
 
Geplaatst door hendricus
OePs,
voordat je de door jou voorgestelde werkwijze volgt moet je toch eerst het windows back-up programma installeren vanaf de winxp cdrom. Het staat er niet vanzelf (automatisch) in. Handig om er even bij te vermelden :)

Ow, da's vreemd, bij mij werkt 't wel standaard, misschien heeft dat te maken met de manier waarop XP is geinstalleerd... Mocht de installatie CD-ROM als nog gevraagd worden, dan ziet Berehap dat vanzelf, dat begrijpt hij ook wel, neem ik aan... ;)
 
Laatst bewerkt:
Best Oeps

Is niet vreemd hoor.

Bij home moet je hem can de CD halen, bij pro zit hij er vanzelf bij.

Eric.

P.S.
Insert the CD Rom and navigate to CD-ROM Drive:\VALUEADD\MSFT\NTBACKUP

Double-click the Ntbackup.msi file to start the wizard that installs Backup

When the wizard is complete, click Finish.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan