backup maken vóór upgraden naar windows7

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik wil van vista naar windows7 en heb een upgrade diskette. aanbevolen wordt eerst een backup te maken. ik heb externe harde schijf. wat is de snelste manier op zo'n backup te maken?

is het overigens goed om naar window7 over te gaan of is er niet zoveel veranderd?

graag hoor ik/
groet
htil

Goedemiddag,

Ja het is zeker een optie om over te gaan naar win 7 maar kijk eerst eens of alle drivers zoals chipset etc. of die er zijn voor win 7 en met Norton ghost kan je een back up maken

Laatst bewerkt:
oplossing

ik zou het zo doen:
1.kijk of je pc win 7 aan kan,doe dat bijv.met win 7 upgrade advisor
2. download de drivers voor win 7,zijn de drivers alleen voor vista maar niet voor win 7?
doe dan zodra je win 7 geinstalleert hebt rechtermuisknop op de driver setup,eigenschappen,compatebileties,run as: vista.

back-up doe je zo:
makkelijk,kopieer alles wat je nodig hebt en om je veel moeite te besparen met jou gebruikelijke programma's te installeren,gebruik ninite.com.
die installeert zonder dingen aan te hoeven klikken,alle programma's in een setup!:P:P:P:P

nu ben je klaar om win 7 te installeren

Laatst bewerkt:
ik zou het zo doen:
1.kijk of je pc win 7 aan kan,doe dat bijv.met win 7 upgrade advisor
2. download de drivers voor win 7,zijn de drivers alleen voor vista maar niet voor win 7?
doe dan zodra je win 7 geinstalleert hebt rechtermuisknop op de driver setup,eigenschappen,compatebileties,run as: vista.

back-up doe je zo:
makkelijk,kopieer alles wat je nodig hebt en om je veel moeite te besparen met jou gebruikelijke programma's te installeren,gebruik ninite.com.
die installeert zonder dingen aan te hoeven klikken,alle programma's in een setup!:P:P:P:P

nu ben je klaar om win 7 te installeren

is het programma dat jij noemt ook om te backuppen? of is dat weer een ander programma?

lol

dat is een ander programmatje.
ninite installeert veel programma's in een set-up

hoe kan ik veilg en snel backup maken

dat is een ander programmatje.
ninite installeert veel programma's in een set-up

ik weet nog steeds niet hoe ik het best een backup kan maken. weet jij dat daniel of anders iemand anders?
htil

backup24 (easy-agent)

mischien is backup24 (easy-agent) een idee.
het is een 14 dagen trail.
link
daar kun je simpel een back-up maken,voor als je je pc wilt formatteren en windows overnieuw/wilt updaten.:P:P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan