Backup maken van battlefield 1942

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudhoff

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2001
Hallo
Ik wil een backup cd maken van mijn legaal aangeschafte cd van battlefield 1942 dat lukt niet goed zelfs niet met clone cd, de cd is beveiligd met safedisk v2.6 wie weet hoe ik een goede backup kan maken.
Gerard

gebruik je bij clone cd ook clony xl? zo niet moet je dat eens proberen

hallo
ik ben je ook tegengekomen op faqman forum bedankt zoals ze daar aangaven om de cd eerst naar de harde schijf te kopieren werkt niet je kan wel een cd branden maar die doet het niet, jou idee om clony xl te proberen wil ik wel doen ik heb clony gedownload maar hoe moet ik nu verder ik weet niet hoe het werkt met clone cd en clony xl samen
Gerard

hoe clony xl werkt weet ik ook niet helemaal ik gebruik het nooit meer omdat clone cd nu zelf de beveiliging meecopieerd
als het goed is kun je clony opstarten de drive selecteren waar het spel zich bevind en dan op start en dan krijg (kreeg) je een aantal doodshoofden te zien hoe moeilijk de beveiliging is.
als je in clony dan clonecd opstart zet ie automatisch de instellingen goed.
het kan ook nog goed zo zijn dat je brander dat niet ondersteund hoor

stuur je ook ff mailtje

Het is heel makkelijk te doen met Nero Burning Rom.
Gewoon een data cd branden kiezen en dan naar je CD-speler browsen. Hier selecteer je gewoon alle files en die sleep je. Werkt altijd bij mij!

als dat echt zo makkelijk zou gaan met battlefield op jou manier mag je er 100 maken voor mij.
battlefield is beveiligd met nero zegt ie al meteen dat de cd auteursregtelijk is beschermd.
de enige manier is of met clone cd of met een .........
want het is wel de bedoeling dat ie vanaf de cd te spelen is.

Met clone cd krijg je een cd die niet voorbij het opstartscherm komt en met een ... is niet de bedoeling want dan krijg je met onlinespelen een probleem
Gerard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan