backup maken van beveiligde dvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
weet iemand een progje waarmee je beveiligde dvd's kunt kopieren(als backup dan)? naar mijn weten is backups maken voor je zelf legaal. nero zegt namelijk dat de dvd tegen kopieren beveiligd is:confused:
 
Geplaatst door skelle
weet iemand een progje waarmee je beveiligde dvd's kunt kopieren(als backup dan)? naar mijn weten is backups maken voor je zelf legaal. nero zegt namelijk dat de dvd tegen kopieren beveiligd is:confused:

CloneDVD misschien?
 
DVDShrink natuurlijk!
Lees er hier over.

Freeware natuurlijk:love:

James:)
 
Dat programma is een pareltje:love:
En zo simpel, en zo efficient...
Hier is een erg goede handleiding voor dat programma. (engels)
Wat erg leuk is, is dat je alles kan schrappen wat je niet wil en toch plaats in neemt. Haal vooral alle andere audiostromen weg. (Frans, commentaar van de regisseur... dat soort dingen)
Verander de extra's in een stilstaande foto of iets dergelijks.
Of haal hem gewoon helemaal uiteen en neem alleen je hoofdfilm. (dan ben je wel alle menu's kwijt)

Voor wie het wilde weten:
Menu's wil je vaak houden, maar ze nemen zoveel plaats in, dat je ze liever tot een stilstaand beeld veranderd.
Dat kan ook, met dit programma, te gebruiken voor DVD Shrink.

Dus ofwel doe je alleen DVD Shrink, ofwel eerst menu shrink en dan DVD Shrink, maar menu shrink heeft de bestanden van je dvd al nodig, dus die moet je eerst rippen met DVD Decrypter. Ook freeware natuurlijk;)
Dan op die bestanden Menu Shrink loslaten en daarna DVD Shrink.

Gebruik je enkel DVD Shrink (zoals ik), dan heb je DVD Decrypter niet nodig.


James:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan