Backup maken van firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2.477
Office versie
WordPerfect Office 2021
Het wordt tijd dat ik een backup terug zet. Dit omdat firefox alleen nog maar met taakbeheer af te sluiten is.
Daar heb ik veel over gelezen en gedaan met o.a. parent.lock, maar levert niets op. Parent.lock verwijderen is geen probleem. Er wordt dan steeds een 0 byte nieuw file aangemaakt.
Niets in de profile omgeving is read only. Dit onderzoek naar het weer in orde brengen heeft al veel tijd gekost zonder resultaat.
Dus maar eens een backup terug zetten.
Alleen is dat dan jammer van alle opgeslagen wachtwoorden, van na het tijdstip dat ik de backup maakte, die in firefox staan. Die zijn dan ook weg.
Voor alle andere zaken maak ik me geen zorgen.
Iemand een idee waar die wachtwoorden staan en hoe ik die kan "exporteren" en later weer kan "importeren"?
Tussen aanhalingstekens omdat ik, als dat er is, alleen het file even ergens anders opsla en daarna weer terug zet, zonder iets met die gegevens buiten firefox om te doen.
 
Ik ga bijna denken dat een zoektocht minder tijd kost dan het plaatsen van de vraag hier op het forum :S
 
Ik ga bijna denken dat een zoektocht minder tijd kost dan het plaatsen van de vraag hier op het forum :S

Daar zit waarheid in.
Het probleem is dat niet iedereen weet welke zoektermen moeten worden gebruikt. [Naast dat het vertalen van zoektermen naar het Engels ook een probleem is, terwijl de meeste ICT informatie in het Engels is.]

Tijs.
 
Ja, had beter moeten weten en zoeken :eek:

Ik had al gezocht op http://www.mozbrowser.nl/forum/viewforum.php?f=2 Daar kon ik niet echt iets vinden.

Een profiel kopiëren is het probleem niet. Maar ik wil niet het hele profiel kopiëren omdat ik dan die fout misschien mee kopieer.
Verder weet ik niet of http://www.mozbackup.nl/ zo'n goed idee is want is die wel compatibel met firefox 29?

Het gaat mij alleen om de wachtwoorden van sites.
Bladwijzers worden bij mij automatisch gesynchroniseerd met Xmarks.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan