backup maken van het register

• Onderwerp starter Onderwerp starter ovee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Hallo

Is er iemand die mij kan vertellen hoe je een complete backup kunt maken van het gehele register.
Ik dacht dat dat altijd kon met het volgende:
Regedit-Bestand-Exporteren.
Dan kon je het exporteren naar een map.
Nu las ik laatst ergens dat je met het bovenstaande alleen een aantal sleutels van het register exporteerd
en niet het volledige register.
Graag zou ik weten hoe je dan een volledig register backup kunt maken.

Groetjes O. Veenstra

Ik denk dat een volledige systeembackup makelijker is. Want als je na een eventuele crash de backup van je hele register terug zou zetten zullen er overal fouten inzitten van ontbrekende bestanden. :)

register backup

Maar als ik het register van een goed werkend systeem backup dan heb ik toch een goede backup?
Wanneer ik veranderingen in het register wil doen dan wil ik een volledige backup van het register hebben.
Daarom nogmaals mijn vraag hoe ik dat precies moet doen.
Want ik wil niet het risico lopen dat ik via regedit-bestand-exporteren maar een klein gedeelte van het register heb gebackupped.

Groetjes O Veenstra

Het is denk ik slimmer om een complete backup te maken met een programma als Partition Magic, Norton Ghost of Driveimage.
Want als je alleen een backup terugzet van je register heb je kans dat je problemen krijgt. Je programma's zal je opnieuw moeten installeren, die gaan niet mee met een backup :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan