Backup maken van laptop hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

1989martijn

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Hallo,

Ik wil graag een backup maken van een laptop hdd via mijn Sharkoon adapter (hier kan ik de losse HDD aanhangen en via usb met mijn pc verbinden). Ik zie nu de hdd gewoon en kan hem ook openen. Alleen sommige mappen kan ik niet openen omdat ik geen administrator ben. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch alle bestanden kan inzien en kan backuppen?

Alvast bedankt,

het simpelste zou zijn om je pc te herstarten in de veilige modus en daar voor administrator te kiezen :)

je kan in de veilige modus opstarten door gedurende de boot de f8 (windows selectief opstarten) een paar keer in te drukken

of door "windows vlaggetje + R" te drukken > msconfig te typen > daar naar opstarten gaan > vink veilig opstarten aan :)

de bovenste is voor eenmalig opstarten in de veilige modus bij de onderste zal dit meerdere keren gebeuren :D (tot je het uitvinkt)

het simpelste zou zijn om je pc te herstarten in de veilige modus en daar voor administrator te kiezen :)

je kan in de veilige modus opstarten door gedurende de boot de f8 (windows selectief opstarten) een paar keer in te drukken

of door "windows vlaggetje + R" te drukken > msconfig te typen > daar naar opstarten gaan > vink veilig opstarten aan :)

de bovenste is voor eenmalig opstarten in de veilige modus bij de onderste zal dit meerdere keren gebeuren :D (tot je het uitvinkt)

Dat zou een optie zijn geweest als de laptop het deed. De videokaart en voeding is ervan kapot. Dus ik wil van de hdd een backup draaien van alleen de belangrijke bestanden. Windows hoef ik geen backup van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan