Backup maken van Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

fruitthee

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2014
Berichten
26
Ik wil mijn laptop terugzetten naar fabrieksinstellingen. Het probleem is dat dan ook Microsoft Office weg is, hiervan zou ik dus een backup moeten maken... Is dit mogelijk en zo ja, hoe?
Ik heb het pakket gekocht via Surfspot met een downloadlink, dus heb geen activatiecode. De dowloadlink is ook niet meer beschikbaar.

Ik heb trouwens Miscrosoft Office 2013.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!
Ik had overigens Office 2013 ipv 2010, dit heb ik net na je post nog veranderd zie ik.
Ik weet nu mijn productcode, en heb hem geprobeerd hier in te voeren: https://officesetup.getmicrosoftkey.com/
Dan krijg ik de volgende melding: De ingevoerde productcode is niet herkend als geldige productcode. Controleer de ingevoerde tekens en probeer het opnieuw. Als de kaart met uw Office 2013-productcode van 25 tekens verwijst naar een pc-fabrikant, gebruikt u www.office.com/getoffice om uw nieuwe Office-product te downloaden.
 
Je hebt wel de Product KEY uit dat programma gebruikt en niet de Product ID per ongeluk?
 
Dan kan ik er ook niks over zeggen als Microsoft vind dat die key niet in orde is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan