backup maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Hey mensen,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het worddocument wat ik bewerk vanuit C/
elke 10 minuten kan laten bijwerken op mijn externe schijf F/ ?

Alvast bedankt,
Puck:o

Hoi,

Natuurlijk zijn daar wel 'trucs' voor, maar gaat het om één document, of komt dit veel vaker voor met bestanden, ook mogelijk andere dan Word?"
Want dan is het misschien slimmer om geregeld te synchroniseren.

Ben bezig met een stamboom, dit document veranderd regelmatig, laatst was mijn pc gecrashed en had ik geen backup. Gelukkig waren de bestanden op mijn harde schijf bewaard gebleven. Nu heb ik een nieuwe pc met daarop het hoofddocument en een externe schijf waarop een kopie van het document staat. Als ik nu iets verander (met office xp word)dus een aanpassing doe, dan wil ik graag dat office dit ook bijwerkt op die externe schijf. En het liefst automatisch, bij voorbeeld elke 10 minuten als ik ermee aan het werk ben.
Denk je dat dat mogelijk is of stel je iets anders voor.

Je kan gebruik maken van een werkmap, al weet ik niet of dat daarmee automatisch kan. Je kan ook gebruik maken van andere programma's om te synchroniseren.

hey bedankt voor je antwoord, een werkmap maak ik die dan aan op die externe schijf??
en met welke proggies kan ik het één en ander synchroniseren, dat synchroniseren daarmee bedoel je eigenlijk dat er 2 gelijke mappen zijn?? Op C/ en op F/(mijn externe schijf)

Je kan ook met biefcase werken (recht klikken - nieuw - briefcase (ik ken de nederlandse naam niet)). Ik heb het nog wel niet met XP gebruikt.

steven

Steven

Da's nieuw in Vista (werkmap maar dan ánders) werkt dus niet in XP
En bovendien niet - zoals gevraagd - 'automatisch'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan