Backup maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Hallo,

Ik heb Windows Vista Ultimate op mijn PC samen met Windows XP.
Nu heb ik voor het ogenblik een schone installatie van Vista en wil ik deze backuppen.Nu zit er in de ultimate versie een backup programma.Als ik hiermee wil backuppen neemt hij steeds schijf C en schijf D,dus XP en Vista.Ik zou enkel mijn Vista willen backuppen,anders is het volume veel te groot.Is dit mogelijk ?
Of bestaat er een ander progje?
Thanks,

Dag Cort.

Heb je het probleem met je tv-tuner nog op kunnen lossen?
Ik heb straks dezelfde situatie namelijk: een dual-boot XP en Vista.
Als onder Vista de tuner niet te gebruiken is, dan koop is een andere maar ik wil het wél zeker weten.

Wat je backup betreft:
Ik begrijp eigenlijk, dat je van de hele - met Vista geïnstalleerde - partitite een image wilt maken?
Ik doe dat (in een huidige dual boor XP - XP) door te starten met de versie waarvan ik geen image maak en installeer hierop het programma DriveImage XML:
http://www.runtime.org/downloads.htm
Hiermee maak ik een image van de niet-actieve systeempartitie ... het werkt perfect, ook bij het terugzetten daarvan.

Hallo,

Bedankt voor je snelle reactie.

1.Probleem met TV-Tuner is nog niet opgelost.Zal een andere moeten kopen denk ik.

2.Dus als ik je goed begrijp start ik op in XP,en aangezien ik daar Ghost heb,kan ik een image maken van de schijf waar Vista opstaat.

Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan