BAckup maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lmk43

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Weet iemand hoe ik een backup maak van mijn systeem met Paradigit Recovery.Er staat nu een backup op D partitie maar die is met het oude systeem zonder nieuwere updates .

hoi ik weet niet of je hier wat mee kan ,maar kwam deze pdf tegen waarin stond dat je meer info kunt vinden hier

misschien dat je hier verder mee komt

suc 6 groetjes mike:thumb:

Er staat nu een backup op D partitie maar die is met het oude systeem zonder nieuwere updates en beschermt door pcangel.Als ik een nieuwe backup maak wordt deze dan automatisch weer beschermd door pcangel

hoi waarom maak je geen backup naar een dvd?

kun je er bijvoorbeeld 1 op de D partitie zetten en de ander op dvd , sta je dubbel safe toch?

suc 6

groetjes mike:thumb:

hoi waarom maak je geen backup naar een dvd?

kun je er bijvoorbeeld 1 op de D partitie zetten en de ander op dvd , sta je dubbel safe toch?

suc 6

groetjes mike:thumb:

Naar DVD???? Moet je wel een heeeeele kleine C schijf hebben of een heleboel dvd's

laten we er vanuit gaan dat er een klein c in zit:D nee sorry:o

Nee.Er zit nu op d partitie een backup zonder servicepacks en met oudere updates.Fabrieksinsrtellingen dus.Nu wil ik een nieuwe backup van mijn hele systeem opnieuw op D partitie.Servicepacks en alle nieuwe updates,Nou heb ik dus de oude update op D partitie beschermt door PC Angel.Als ik een nieuwe backup maak en deze op D partitie zet wordt dan de oude backup overschreven door de nieuwe en weer beschemt door PC Angel???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan