Backup met Ghost 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hypnose

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Jongens, ik word gek van die ghost 12,

Ik heb een backup gemaakt en nu wil ik het terug zetten maar als ik het vanuit ghost wil doen krijg ik de melding dat als de windows opgestart is lukt het niet, wie kan mij precies uitleggen hoe het moet, ik kan ook geen recovery cd maken in ghost. help alsjeblieft.

Dat heb je geprobeerd te doen volgens deze handleiding?

Dat heb je geprobeerd te doen volgens deze handleiding?

Ik kan het linkje niet openen.
heb je een andere adres voor mij of kan je mij misschie uit leggen hoe het zou moeten.
zou je het eventueel kunenn mailen?
bedankt

Daarom vroeg ik of je het volgens die handleiding had gedaan.

Daarom vroeg ik of je het volgens die handleiding had gedaan.

ik ga het proberen en dan hoor je het van me, ik ga het vanavond proberen, zou je dan op deze vraag terug willen komen om te kijken of het opgelost is.

thnx

Ik krijg van elke post een mailtje, dus ik kom vanzelf kijken :) succes!

Ik krijg van elke post een mailtje, dus ik kom vanzelf kijken :) succes!

Ok, ik heb gisteravond Ghost proberen te installeren op mijn pc want die had ik verwijderd, omdat ik er niks aan had, ik kreeg de foutmelding dat hij en Nghost12.msi miste, ik heb een nieuwe versie van internet gedownload, en ja hoor zelfde foutmelding hij gaf ook iets van c: doucmunts en nog wat aan, toen draaide ik door en heb mijn hele xp opnieuw geinstalleerd, hoe kan dit en waarom, ik zou het graag willen weten of toch in de toekomst een backup terug kunnen zetten, en wat zal ik gebruiken die ..... ghost of Acronis True Image want die heb ik. graag vertellen wat die foutmelding is en wat het beste is.

Volgens mij ligt het er aan dat je die ghost terug moet zetten door op te starten met de recovery cd ( die je niet kunt maken) .
Probeer het eens met DriveImageXML waarvan hier een nederlandse handleiding staat. Het is een gratis programma.:)

Ik vind het gebruikersvriendelijker :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan