Backup met Ghost 9 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aquarius

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Ik wil een copie maken van mijn Cschijf naar een externe HD maar om een of andere reden krijg ik op het einde steeds een foutmelding...Een paar maanden geleden heb ik nochtans hetzelfde gedaan en toen werkte het feilloos.
Wat betekent die fout en hoe kan ik ze verhelpen?

Backup of C:\ did not complete succesfully Error E7C3000F: Device\\.\PQV2iSnapShot0 cannot read 1,376 sectors starting at LBA42,161,184. Error00000017:Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) (0xE7C3000F)

Heb verschillende malen de Cschijf laten controleren met CHKDSK /f maar het lukt nog steeds niet.
in het log staan wel geen slechte sectoren maar krijg toch de melding dat er problemen met het bestandsysteem zijn vastgesteld en ik dit moet oplossen met CHKDSK /f hetgeen ik ook geprobeerd heb...Bij mijn laatste poging geeft Ghost 9 nu wel aan "cannot read 608 sectors Starting at LBA 42,161,952" (ipv 1376 sectors in het begin)
Dus blijkbaar toch een aantal zaken gefikst maar niet allemaal....Hoe zou ik dit nu verder het best aanpakken???

Kijk eens wat er gebeurt als je Ghost verwijderd en opnieuw installeerd.

Je kunt het volgende ook nog doen, maar ze geven dan geen garantie dat het herstellen met de image goed lukt:
If the problem persists, you can still create an image by disabling bad-sector checking and image verification in V2i Protector. However, this does not solve the problem of the bad sectors on the hard disk. As a result, there is no guarantee that the image will be valid and capable of being successfully restored.
Bron:
Eerste link in m'n vorige bericht.

Die tweede optie had ik ook gezien en dus dat geprobeerd....dan lukt het inderdaad wel...wat betekent dat het niet de fout is van Ghost, denk ik maar eerder het feit dat er nog problemen zijn op de HD....
Kan je mij daarbij hier nog verder helpen of moet ik met die vraag naar een ander topic? Welk eventueel?

Eindelijk terug...
Na ettelijke keren en dagen chkdsk /f dan op een bepaald ogenblik toch heel wat fouten gevonden...dan een tijdje bezig geweest met verwijderen van recordsegment van zwevend bestand....
Bij Ghost dan alle opties aangevinkt en toen toch een copie kunnen maken op een nieuwe schijf die blijkbaar nog werkte ook...
Werk nu voorlopig weer met de oude alhoewel het lang duurt voor ie opstart maar geeft wel geen fouten meer
Zou ik het dus maar zo laten of kan ik nog iets proberen om toch maar sneller op te starten????
Tijd dat ie blijft "haperen" is het moment waarop hij anders zijn scandisk doet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan