backup nero probleempje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuls

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
86
Hallo,

Ik zie op dit forum al meerdere vragen staan over welk backupprogramma nu het beste is. Zelf ben ik hier ook naar aan het zoeken. Ik ben zowel Instantbackup van Pinnacle als Nero 6 geprobeerd.

Mijn probleem bij pinnacle is, dat deze 45MB/min draaide, dus na 8 uur had die al, jawel 14% klaar.

Met Nero staat mijn gehele pc erop. alleen hier vraag ik me het volgende af. Tijdens en na de backup krijg ik waarschuwingstekens dat bepaalde bestanden niet gebackupt kunnen worden ofzo. Heeft iemand een idee hoe dit wel kan? Ik zie namelijk niet duidelijk wat voor bestanden of programmas dit nou zijn. (of ben ik nu te vaag)

Hetzelfde heb ik op een andere pc met nero7 gedaan. Nu wou ik die bestanden op mijn pc zetten, maar op de 1 of andere manier herkent mijn pc die niet. Komt dat doordat ik een oudere versie heb?

Alvast bedankt,

Schuls
 
ik het eerste waar ik aan kan denken is dat de bestanden gebruikt worden. ik maak altijd een backup met acronis true image home. ik start dan vanaf de cd en maak een image van mijn sata 2 sata schijven naar de 3e schijf(my backup schijf). ik kan de iso wel op mijn site zetten als je intresse hebt.
 
Windows XP SP2

En ik gebruik een externe harde schijf van Iomega
7200RPM met USB2.0

Heb zelf een vrij nieuwe computer

schuls
 
Ok, dan ben je idd. afhankelijk van externe software. Heb je Vista (de wat "hogere" versie) dan zit er een volledig backup programma standaard in verwerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan