backup outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Regelmatig worden in deze sectie vragen gesteld over het maken van een backup van een outlook bestand / map / contactpersonen etc. etc. Heel vaak lees ik antwoorden over het importeren en exporteren etc.

Het kan nog veel mooier, beter en ook sneller. Microsoft zelft heeft een "plugin" gemaakt waarmee je met een paar muisklikken AL je outlook mappen -in 1 keer (!!!)- naar een veilige lokatie kopieert (andere partitie / andere hdd / cd-rom....)

En met al je mappen bedoel ik ook echt ALLE ! -> agenda, taken, postvak in, postvak uit, verwijderde items etc. etc. en ook.............. contactpersonen.

http://office.microsoft.com/dutch/downloads/2002/pfbackup.aspx

Download de "plugin" en wordt (Outlook) gelukkig.................

ps. de "credits" voor het verwijzen naar dit bestand zijn voor iemand die op de Helpmij een paar weken terug naar dit bestand verwees. Ik kan zijn reply helaas niet meer vinden, maar hij verdient m.i. een backup-oscar!

De plugin werkt zo simpel en compleet !

Te gebruiken in Outlook 2000 en Outlook 2002.

Ik vraag mij trouwens af waarom Microsoft het niet gewoon als update met het / een servicepack heeft meegestuurd.............

Laatst bewerkt:
Mogelijk bedoel je deze tip ?
Overigens kan jouw mooie tip wel in de sectie Tips & Handleidingen, toch? Dan kan mijn post ook wel verwijderd worden.

Gezina,

Nee en ja :D

Ik had zelf in de door mij bedoelde posting gereageerd (om hem te bedanken voor zijn uitstekende tip) en daar ik niet in dit topic zit, was hij het dus niet, maaaaaaaaar, aangezien ook hij het bestaan van de plugin kent, verdient ook hij m.i. een backup-oscar...... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan