Backup probleem Netgear WPN824 v2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim_B

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Hallo een ieder,

Het betreft dus de netgear router WPN824 V2

Het lukt mij niet meer om een back-up te maken sinds ik Windows 7 gebruik.
Als ik save aanklik krijg ik de melding.... pagina niet gevonden.

In Windows XP was het saven nooit een probleem.
Toen werd er file, genaamd "netgear.cfg." opgeslagen.

Iemand enig idee waarom het onder W7 niet meer lukt?

Bij voorbaat dank voor de reactie.

Wim.

Je wilt dus een backup maken van de instellingen van je router naar ik begrijp? of iets anders "backuppen"

Ook in Win 7 zal dat geen probleem moeten zijn, naar mijn ervaringen.

Als hij zegt "pagina niet gevonden" is de verbinding met je router verbroken.
Zet hem een terug "resetten" naar de fabrieksinstellingen, en configureer hem zoals je wilt.
Probeer het dan nog eens.

Je wilt dus een backup maken van de instellingen van je router naar ik begrijp? of iets anders "backuppen"

Ook in Win 7 zal dat geen probleem moeten zijn, naar mijn ervaringen.

Als hij zegt "pagina niet gevonden" is de verbinding met je router verbroken.
Zet hem een terug "resetten" naar de fabrieksinstellingen, en configureer hem zoals je wilt.
Probeer het dan nog eens.

Allereerst hartelijk dank voor de reactie.

Hierbij nog wat nadere info.
Als ik http://..... in mijn browser intik kom ik zonder problemen in de router en kan ik b.v. port forwarding enz. veranderen en dat wordt dan opgeslagen als ik de browser afsluit. Als ik restore aanklik kan ik door de pc bladeren en om eventueel de CFG file op te zoeken, maar als ik in dat zelfde scherm de save optie wil gebruiken springt ie naar een ander scherm met de melding dat ie de pagina niet kan vinden. Een paar dagen voordat voordat ik windows 7 ging gebruiken heb ik nog een backup gemaakt en dat ging wel volgens het boekje.
Het is dus eigenlijk zo denk ik dat de verbinding met de router verbroken wordt als ik de save-tab aanklik. Voor de rest werkt alles normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan