Backup programma komt steeds terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik heb geprobeerd een Backup terug te zetten met Terabyte Windows Image v.3.60 maat
door omstandigheiden moest ik die werkzaamheid onderbreken.
Nu komt dat Backup gedeelte van Terabyte for Windows Image telkens terug als ik m'n PC opstart
(zelfs als ik probeer op te starten vanaf m'n USB-stick)

Hoe kan ik dit verhelpen?

Met vriendelijke groet
Dukkel

Laatst bewerkt:
Hallo whittey

Ja, hoe dan? Ik kan niet eens in Windows komen, zelfs niet met een zelfopstartende USB stick.

Nee, als het zo eenvoudig was, was ik al klaar.

Er blijft wat steken, vóór je de originele Boot opstart. Het lijkt wel of de Bootcyclis (tijdelijk) vervangen is door een alternatieve Bootcyclis.

Windows geeft foutmelding 0xc0000225 aan

Bij niet willen opstarten kan je het beste eerst de Windows Setup draaien, vanaf de installatie stick. Eenmaal opstarten vanaf de USB. De installatie laten voorbereiden tot na de landenkeuze en wanneer de vraag komt waar Windows geïnstalleerd moet worden. Windows zal bestaande Windows installaties detecteren en uit zichzelf het opstarten ervan repareren. Meestal start de computer, op dat punt aangekomen, vanzelf opnieuw op. Zonder verder nog ergens melding van te maken.

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk heb ik de NVMe-schijf volledig gewist, en Win11 opnieuw geinstalleerd.
De fout bleek in de Backup te zitten, dus elke keer dat ik die Backup terugzet, zette ik ook de fout terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan