backup/restore van mijn eigen emailadressen, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildone

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
ik wil een backup/restore van mijn eigen emailadressen maken, maar weet niet hoe.
Het alleen om mijn eigen emailadressen die ik gebruik voor het ontvangen versturen van mails.
Kan nergens een functie hiervoor vinden. Na 2 x herinstallatie van XP ben ik het opnieuw handmatig invoeren een beetje beu geworden.
Alle andere informatie zit opgeslagen in .pst bestanden en die zijn prima te restoren.

Ik weet wel hoe dit werkt bij outlook express maar ms outlook weet ik het niet maar ik probeer je toch mogelijk te helpen.
Heeft die outlook een adresboek? Zo ja open dan deze en kijk ergens of er staat adresboek exporteren. Staat dat er dan doe die functie en sla het ergens op.

succes

Beste mensen, voordat je antwoordt eerst even het bericht goed lezen.

Ik zoek een mogelijkheid om mijn eigen emailadressen te backuppen. Niet die van contacten of van derden.

Geen van de antwoorden bood enig soulaas. Jammer.
Ik hoop dat er iemand is die misschien een idee heeft hoe wel.

Kan niet is wel erg kort door de bocht! Je kunt beter zoals ik samen met anderen naar een oplossing zoeken.

Dankzij een helpende Belg:
There's a "Microsoft Office 2003 Save My Settings Wizard" in the "Microsoft Office Tools". That will allow you to 'save' and 'restore' all Office settings to and from a file. I tried it and it works fine for backing up email account settings.

En het werkt.
Bedankt iedereen die heeft gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan