Beste allen,
Ik kan excel bestanden uploaden naar een database, hieraan kun je namen geven.
Wanneer er twee keer dezelfde naam wordt gebruikt, wordt er een back up gemaakt van de bestaande tabel (rename table to table + date and time) (maar dan sql code natuurlijk..)
Nu is de bedoeling dat wanneer je de tabel opent, er onderin een selection komt met daarin de bestaande tabel, en alle back ups die er gemaakt zijn van die tabel.
Zover ben ik nu, dit werkt. Alleen wanneer ik op een backup tabel klik, en ik opnieuw die selection bekijk, zie ik alleen maar de uitgekozen backup tabel staan.
Wat ik wil :
Dat wanneer ik een backup tabel bekijk, er een selection onderstaat met alsnog de nieuwste versie van die tabel, en alle backups
selection moet dus altijd zijn:
Tabel1
Tabel109-05-2014-9:14
Tabel109-05-2014-9:13
Enzovoorts.
Dit is wat ik nu heb. de fout zit hem natuurlijk in de query, ik vraag nu Result[0]% op. dit moet anders maar ik heb geen idee.. Iemand?
Ik kan excel bestanden uploaden naar een database, hieraan kun je namen geven.
Wanneer er twee keer dezelfde naam wordt gebruikt, wordt er een back up gemaakt van de bestaande tabel (rename table to table + date and time) (maar dan sql code natuurlijk..)
Nu is de bedoeling dat wanneer je de tabel opent, er onderin een selection komt met daarin de bestaande tabel, en alle back ups die er gemaakt zijn van die tabel.
Zover ben ik nu, dit werkt. Alleen wanneer ik op een backup tabel klik, en ik opnieuw die selection bekijk, zie ik alleen maar de uitgekozen backup tabel staan.
Wat ik wil :
Dat wanneer ik een backup tabel bekijk, er een selection onderstaat met alsnog de nieuwste versie van die tabel, en alle backups
selection moet dus altijd zijn:
Tabel1
Tabel109-05-2014-9:14
Tabel109-05-2014-9:13
Enzovoorts.
Dit is wat ik nu heb. de fout zit hem natuurlijk in de query, ik vraag nu Result[0]% op. dit moet anders maar ik heb geen idee.. Iemand?
PHP:
<form name="otherVersion" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="GET">
<select name='table' onchange="document.otherVersion.submit()" >
<?php
if($tablename == $result[0])
{
echo "<option>";
echo "Choose a other version:";
echo "</option>";
$query = "SHOW TABLES FROM `db` like '".$result[0]."%'";
$resultTest = mysql_query($query);
if($resultTest == FALSE)
{
die(mysql_error());
}
while ($result = mysql_fetch_array($resultTest))
{
echo "<option value='".$result[0]."'>";
echo $result[0];
echo "</option>";
}
}
else
{
$tablename = $_GET['table'];
echo "<option>";
echo "Choose a other version:";
echo "</option>";
$query = "SHOW TABLES FROM `db` like '".$tablename."%'";
$resultTest = mysql_query($query);
if($resultTest == FALSE)
{
die(mysql_error());
}
while ($result = mysql_fetch_array($resultTest))
{
echo "<option value='".$result[0]."'>";
echo $result[0];
echo "</option>";
}
}
?>
</select>
</form>
Laatst bewerkt: