Backup van drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jitzuh

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2002
is er ook een programma waarmee ik snel, een backup kan maken van alle stuurprogramma's, van alle apparaten in apparaatbeheer?

Windows setup pakt toch de meeste?
Een driver die ik moet downloaden sla ik als zip op in een map "drivers".
Als ik een herinstallatie moet doen, heb ik de drivers voor handen (danwel asl backup op cd-rom).

Verder maak ik voor m'n systeem een overzicht per pc, van wat er zoal allemaal inzit. (zie bijlage)

Laatst bewerkt:
het zit zo, alles is hier al goed geinstalleerd maar ik wil er een ander besturingssysteem op zetten, en mijn ervaring is dat de stuurprogramma's die xp gebruikt vaak ook wel werken bij NT en 2000

Presies, en als het goed is worden de meeste apparaten "Plug & Play' gedetecteerd.

Kijk in ieder geval eens naar dat overzicht.
Schrijf de gegevens uit apparatenbeheer over.
Voor een geinstalleerde driver zijn zoveel bestandjes in windows verweven, dat het niet te doen is daar een backup van te maken.

Heb je nog cd-roms van bepaalde zaken?
anders downen bij driverguide.com Login: drivers / Password: all

Bewaar een backup van de downloads.

ho, m'n neef staat nog ingelogd (Jitzuh)

maar eh... de drivers die ik van hun site heb (de acer site) werken lang niet allemaal. "de gecomprimeerde map is beschadigd of ongeldig"

maar ik zal er nog wel ff naar kijken.

maar er moet wel een programma zijn waarmee ik alles in 1 keer kan backuppen (een kennis van me had zo'n programma maar die kon het ook nergens meer vinden)

oh ze bestaan wel,.. dacht zoiets als:
---->driver magic of Driver Magician.

maar goed, weet 't niet zeker..
(had 't tooltje wel, maar heb 't weer verwijdert)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan