backup van xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter Feiko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Feiko

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2002
Hallo ,

Ik heb allemaal krassen op mijn schijfje van XP ?????
Ik heb geen backup van mijn xp...vraag : hoe kan ik vanaf de pc een backup maken , maar...ik heb geen diskettestation.

Dank je Feiko

Die krassen zijn op zich geen probleem voor de goede werking. Als je toch twijfelt aan de werking neem dan contact op met Microsoft en leg het ze voor.(misschien kun je "ruilen")

Er zijn speciale (niet gratis) programma's waarmee je een complete disk kunt kopieren, alleen heeft dat in jouw geval weinig zin, er komt m.i. namelijk "ooit" een moment dat je toch je schijfje van Window nodig hebt en als die het dan niet doet heb je DAN een probleem.

Je zou bijvoorbeeld een kopie van je Windows XP cd kunnen maken met een programma als CloneCD, Alcohol 120%, BlindWrite Suite, CdrWin om maar eens wat te noemen.
Mits je een cd-brander bezit natuurlijk.
Deze programma's zijn niet gratis.. :) , je zou van een van de programma's eventueel wel een shareware versie kunnen downloaden die dan b.v. 15 of 30 dagen werkt (vaak op beperkte snelheid).
zie b.v. op http://download.com.com/

Groet en suc6!

Met nero kun je ook een backup maken van je cd

hier kan je ghost downloaden hier
aangezien je geen diskettestation kan je ook met opstartcd doen ik doe altijd met diskette maar cd moet ook lukken

hier kan je ghost downloaden en handleidinghier
aangezien je geen diskettestation kan je ook met opstartcd doen ik doe altijd met diskette maar cd moet ook lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan