Backup verwijderen in dual boot

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Eej medeforummers,
ik heb met een programma ( tuneup ubilities ) een backup gemaakt van een lege XP en standaart.
Dus als ik opstart ken ik tussen 2 besturing systemen kiezen.
Windows xp
Windows xp ( tuneup ubilties backup )
Ik wil die tweede ( tuneup ubilties backup ) wil ik verwijderen.
Slecht he ik maak hem wel maar weet niet hoe ik hem verwijder :shocked:
wie kan mij helpen ?

groeten Sander

Backup verwijderen lijkt me niet zo moeilijk, kun je toch gewoon in verkenne doen.
Om die 2de regel in je bootmenu te verwijderen, open je c:\boot.ini en verwijderd de regel waar je backup in ziet staan. Kijk wel even of de juiste xp wordt opgestart in je boot.ini

lol dat ik daar niet zelf mee kwam zit er altijd in de *****n op school om me tekst op het begin bij me dual boot te veranderen.:p

Maar erg bedankt voor je advies!!!

dus dan is het deze tekst

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition (TuneUp Backup)" /noexecute=optin /fastdetect /TUTag=25UYRQ-BAK

Dit is het hele bestand :
[boot loader]
timeout=3
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect /TUTag=25UYRQ /Kernel=TUKernel.exe noguiboot
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition (TuneUp Backup)" /noexecute=optin /fastdetect /TUTag=25UYRQ-BAK

Weet je zeker dat dan de hele backup weg is . Dat er geen overblijfselen oveblijven aan data van die backup ofsow. Weet niet hoe dit precies werkt ?

Ja die regel is het.
Maar je kunt toch ook in tuneup utility de backup verwijderen.

grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan