backup voor mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

kkarel

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Jo hulpluitjes! :thumb:

ik kwam weer met een vraag, deze keer gaat het over email.
Ik wil alle rotzooi van de computer eraf halen, maar voordat ik dat kan doen moet ik eerst een backup maken voor mijn emails, maar HTF!? (=hoe the ****) :o
ik gebruik incredimail

heb al vanalles geprobeert ook bij bestand enzo maar wil niet lukken kan ook niks nuttigs vinden bij google groups enzo dus ik d8 ik vraag het hier. hopelijk weten jullie er wel raad mee :cool:

Mvg,

Karel;)

1. Exporteer de incredimail naar .eml bestanden, via deze link
2. Test even of je een van die .eml bestanden ook weer in incredimail slepen kunt. Maak daarvoor even een extra mailmapje aan in Incredimail.

Voor het exporteren van Contacts (=Kontactpersonen):
link

Tijs.

1. Exporteer de incredimail naar .eml bestanden, via deze link
2. Test even of je een van die .eml bestanden ook weer in incredimail slepen kunt. Maak daarvoor even een extra mailmapje aan in Incredimail.

Voor het exporteren van Contacts (=Kontactpersonen):
link

Tijs.

Your the best Thanks!!:love: :cool:

Edit: op mijn eigen account is het gelukt, maar op die van mijn vader pakt hij alleen de verwijderde email's, de emails van mijn vader zijn het belangrijkst. hij zegt 0 messages saved, met deleted items 702. is hier ook een oplossing voor? :-)

Laatst bewerkt:
[...]op die van mijn vader pakt hij alleen de verwijderde email's, de emails van mijn vader zijn het belangrijkst. hij zegt 0 messages saved, met deleted items 702. is hier ook een oplossing voor? :-)

Niet direct, maar wat je kunt proberen is een extra mailmap te maken in incredimail, en dan (in Incredimail zelf) de berichten uit Postvak In (of hoe het ook maar heet in incredimail) in die nieuwe mailmap kopieren, en kijken of je die nieuwe mailmap wel kunt exporteren.

Als dat niet helpt, de mailtjes kopieren naar "deleted items", en opnieuw exporteren, omdat deleted items blijkbaar wel volledig geëxporteerd wordt.

Verder heb ik geen tips voor je, want ik gebruik incredimail zelf niet.

Tijs.

Het is fantastisch mensen, het is probleemloos verlopen.. alles zoals eerst en nu veel sneller en ik heb m'n mail nog!:) Thank You!:D

Fijn dat het geholpen heeft. :thumb:

Nu graag nog even de vraag op "Vraag is opgelost" zetten rechtsonder deze pagina, bij "Status van de vraag".

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan