Backup vraagjes Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
254
Ik heb net een nieuwe Hd erbij dus ik dacht ik maak eens een backup van de Pc. Nu heb ik uiteraard een C-schijf waar de 'normale' programma's op staan maar ik heb al mijn spellen op de D-partitie geinstalleerd(van dezelfde schijf). De tweede schijf is puur voor opslag. Omdat ik de spellen wel in de lijst met geinstelleerde programma's zie staan denk ik dat er ook een hoop data op de C-schijf terechtkomt. Dus mijn vragen zijn dan;
1) Als ik een Backup maak moet dat dan enkel van de C-schijf of ook van de D-schijf?
2) Als ik automatisch backuppen inschakel. Vult ie de oude(eerste) backup dan aan of maakt hij een nieuwe?
3) En klopt het dat een backup maken uuuren kan duren? Wat bij mij nu het geval is..
 
Ja dat snap ik nog.. Beeldhouwen is ook een kwestie van beitelen.. :(

Maar moet ik dan instellen dat ie de C en D-schijf backupped.. Of is de C voldoende als de spellen op D geinstalleerd staan?
En hoe/waar kan ik dan instellen dat ie aanvult ipv een nieuwe maakt?
En hoe kan ik instellen datttie snel backupped?


edit; ik vind het erg jammer dat je hier regelmatig een antwoord van niets krijgt en daarna niets meer hoort als je een vervolgvraag hebt. Het zal een mij liggen maar dit gebeurt me hier gewoon té vaak. Helaas...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan