Backup whatsappgesprek maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse123

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Beste,

Ik wil eigenlijk een enkel best groot whatsapp gesprek backuppen, ik heb gelezen dat dat kan door het gesprek te emailen, je krijgt dan gwn een .txt bestand waar alles in staat, ik kwam erachter dat hier 10030 regels (dus berichten) in stonden maar toen ik goed keek, was dat niet vanaf het begin van het gesprek. Hij heeft alleen de berichten van afgelopen maand (en 3 dagen(vanaf 23 november dus)) opgeslagen (Ja 10030 is best veel voor 33 dagen..)

Maar hij backupt dus niet het hele gesprek en dat is gestart op 28 juni.
Ik heb nog wel een tweede en een derde keer geprobeerd om het gesprek te mailen om te kijken of er standaard maar 10030 berichten inpassen (we hadden tussen de eerste en tweede/derde backup nog extra berichten naar elkaar gestuurd) maar deze backups zijn niet verstuurd.

Misschien is er software waarmee je een gesprek makkelijk kunt backuppen en dat ik zeker weet dat het ALLE berichten zijn, en misschien heeft anders iemand anders een ander idee? Want ik wil de berichten wel echt heel graag bewaren voordat mn telefoon ooit kapot gaat of ik een andere ga kopen.

Alvast bedankt! :thumb:

Gr. Jesse

Ik heb op mijn telefoon mybackup pro geïnstalleerd en een backup op de SD kaart geschreven. Erna kon ik alternatief Firmware van CyanogenMod installeren, en mijn backup weer terugzetten. Maar toen ik van het oude naar het nieuwe telefoon ben overgestapt heb ik alleen alle whatsapp plaatjes kunnen terugvinden. Het lijkt ook zo alsof Whatsapp oude communicaties wist, Maar zeker ben ik niet van. Sorry over de spelling, ik moet dit op ie tippen en die corrigeert.

Mijn tweede backup is ondertussen ook aangekomen maar hier staan weer maar 10030 berichten in en er wordt dus aan het begin afgekort (dus de laatste 10030 berichten) maar ik heb even gekeken naar dit programma:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583021

ik heb die database files wel van mn interne geheugen af moeten halen omdat ze niet op mijn SD kaart stonden maar deze waren onleesbaar omdat ze beschadigd zouden zijn..

ik heb jou manier ook geprobeerd maar daar kom ik niet uit, ik heb mybackup (de gratis versie) gedownload en geinstalleerd maar ik snap niet hoe ik hiermee dan een backup zou moeten maken van mn gesprekken, ik heb bij data gekeken maar daar staat alleen sms enzo en bij apps kun je zeggen alle apps en dat bedoel ik niet.

Maar het probleem is gewoon, is er niet een manier om wel alle berichten te sturen zonder aan die limiet van 10030 berichten te kunnen zitten? want dat zou eigenlijk perfect zijn, in zo'n txt bestand werkt het gewoon goed. Maar zover ik weet kan een txt bestand niet een maximale lengte hebben dus dan zou het probleem liggen bij het verzenden vanaf whatsapp, of dat de mail zo'n groot bestand niet aan kan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan