Backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
625
Hallo, ik wil graag mijn pc overzetten naar 64-Bit windows 7
Momenteel heb ik al windows 7 maar dan 32-bit

Ik zou graag mijn programma's willen backuppen. Maar ik heb geen HDD.
Wel DVD's van 4,7 GB..
Is er een andere mogelijkheid?

PLZZ HELP ME :)
 
Ohh, ff kijken: 187 GB.

Ik had gehoort dat er ook iets is als windows.OLD. Slaat die ook bestanden op?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, da's wanneer je twee Windows geïnstalleerd hebt staan.
Andere vraag: de hdd in je computer; bestaat die uit alleen een C : of is die ooit opgedeeld in bijvoorbeeld nog een partitie (E : of F : ) ?
Is er alleen een C : , hoe groot is die dan in GB's en hoeveel is er nog vrij?
 
Laatst bewerkt:
Ja, lokale schijf :Q Weet niet hoe die hier komt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe groot is die schijf, staat er wat op, hoeveel is er nog vrij en kun je daar (bijv. in de verkenner) dingen naartoe kopiëren?
 
Koop een externe schijf, die zijn niet zo duur, dan kun je evt ook een image maken en je hebt dan iig een backup .. je had die eigenlijk al moeten hebben :p

Ik begrijp niet echt waarom je de programma's wilt backuppen, de data die eruit komt lijkt me logischer, je kan (iig de meeste) programma's niet zomaar kopieren en er dan vanuit gaan dat dit gaat werken, je zal ze opnieuw moeten installeren.
En nu je toch bezig bent, maak een partitie voor je Windows (C:\), en maak een 2e partitie (D:\) en zet het pad van Mijn documenten daar naar toe - en andere belangrijke data -, voordeel is als je Windows weer opnieuw moet installeren hoef je niets meer te kopieren (D:\ blijft intact, want Windows installeer je in C:\ - je kan ook na de schone installatie een image op D: zetten) ..
 
Koop een externe schijf, die zijn niet zo duur, dan kun je evt ook een image maken en je hebt dan iig een backup .. je had die eigenlijk al moeten hebben :p

Ik begrijp niet echt waarom je de programma's wilt backuppen, de data die eruit komt lijkt me logischer, je kan (iig de meeste) programma's niet zomaar kopieren en er dan vanuit gaan dat dit gaat werken, je zal ze opnieuw moeten installeren.
En nu je toch bezig bent, maak een partitie voor je Windows (C:\), en maak een 2e partitie (D:\) en zet het pad van Mijn documenten daar naar toe - en andere belangrijke data -, voordeel is als je Windows weer opnieuw moet installeren hoef je niets meer te kopieren (D:\ blijft intact, want Windows installeer je in C:\ - je kan ook na de schone installatie een image op D: zetten) ..

Hmm,
Hoe maak je een partie ?
 
ff vraag,is je systeem en cpu wel 64 bit compatible???
of had je dat al gemeld?
 
Hmm, dat is wel een goede idd :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h.besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)
Door zoveel mogelijk info te geven omtrent jouw probleem voorkom je dat dit topic op een chatsessie gaat lijken!
We willen hier geen ellenlange topics voor een betrekkelijk eenvoudige vraag.
 
Je kunt alleen data backuppen. Programma's backuppen en terugplaatsen op een ander systeem gaat per definitie niet werken.
 
Hallow. Ben net naar de computerboer gegaan en hem wat gekocht.
Alles gebackupt. En windows 64-bit omgebouwt. Helaas is hij engels.

Iemand daar een oplossing voor?
 
Als het een ultimate versie is kun je deze in een andere taal instellen, anders niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan