Backup?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DUTCHBloggz

Banned
Lid geworden
16 dec 2012
Ik heb een laptop(Windows 7) en er staat een beetje veel oude troep op. Nu heb ik de vraag kan ik alles er af gooien behalve de drivers en Windows zelf (Windows zelf kan ik opzig wel weer downloaden op nieuw) zodat ik weer even helemaal fris kan beginnen! Ik wil weer graag windows 7 omdat ik daar aan gehecht ben geraakt en geen windows 8 wil!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Groeten: "Robbz"

Drivers formatteren???

Naast het feit dat ik dezelfde vraag aan gast0518 wil stellen als edmoor doet, stel ik voor dat je het vrij simpel houdt :
je schrijft dat je Windows zelf (gemakkelijk) kunt installeren. Doe dat dan!
Als het een ooit nieuw gekochte laptop is, dan hoef je Windows niet eens opnieuw te installeren, de laptopfabrikant heeft vast wel een recovery ingebouwd.
Zelf je systeem opschonen door de oude troep eraf te gooien gaat je sowieso niet volledig lukken, omdat op de meest exotische lokaties software staat: variend van appdata naar programfiles linksom en van mapjes die je niks zeggen, maar absoluut niet weg mogen, tot Windows zelf rechtsom en dan laat ik het register dat hopeloos vervuild is geraakt nog maar even buiten beschouwing.
Samengevat ? Gebruik de recovery en als die er niet opzit, installeer dan een frisse Windows.
De losse laptophardwaredrivers hark je op de website van de fabrikant van de laptop wel weer bij elkaar, als Win7 die al niet voor je 'meeneemt'.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan