Backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

hBrpq9s1

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2013
Het lukt mij niet meer om een backup te maken in windows 7, hij geeft foutcode:0x8100031.
En bij het logbook sidebyside error 33 - zie hieronder -. Wie weet raad ?
sidebyside.JPG

Geef ook eens de inhoud van die foutmeldingen? (eentje is genoeg als alle meldingen precies dezelfde inhoud hebben).

Tijs.

Ik ben er net achter, ik heb tune-up erop staan, en die stond op turbo, heb ik veranderd naar standaard mode
en nou werkt het wel. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Overigens valt me de laatste tijd wel héél vaak op dat Tune Up Utilities meer goed dan kwaad doet... [Ik zelf raad dergelijke programma's af, overigens, net zoals Daemon Tools etc.]
Laat het niet zo zijn dat de eerste vraag van alle helpers bij elk probleem moet gaan zijn: "Heb je Tune Up utilities geïnstalleerd staan?"

Tijs.

Ik had 'm al op opgelost gezet, en ik liet idd tune up meedraaien, heb ik nu uitgeschakeld.

Begrijp me goed: Mijn verhaal over Tune Up is eigenlijk een algemeen verhaal, niet specifiek naar jou gericht. :)

Ik erger/verbaas me er over dat Tune Up zodanig veel als oorzaak voorbij komt dat hulp geven op die manier wel schier onmogelijk wordt, want we zouden dan aan iedereen die problemen heeft moeten gaan vragen of ze Tune Up ook gebruiken.

Jij hebt (gelukkig) het zelf gevonden als oorzaak. Je vraag had anders 10-tallen zinloze postings van helpers opgeleverd [niemand een idee gehad dat Tune Up geïnstalleerd was, laat staan dat dat programma zo 'fout' is dat daarmee een essentiële dienst als backup ermee verstoord wordt etc.] als je er niet zelf aan gedacht had. Dat wilde ik er maar mee aangeven.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan