Backups naar andere schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bhagwanie

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo,

Alle back-ups en systeemherstelbestanden worden automatisch opgeslagen op de C:/ schijf. Daardoor wordt de C:/ schijf voller en heb ik daar weinig ruimte over. Ik heb ingesteld dat ik 3 vaste schijven op mijn pc heb, namelijk: C:/, D:/ en E:/.
Ik wil graag dat alle back-ups die worden gemaakt (bijv. na een Windows Update), opgeslagen wordt op E:/.
Mijn vraag is dan: Hoe stel ik in dat alle back-ups niet op C:/ , maar op E:/ worden opgeslagen?

Groeten
Bhagwanie

als je een exacte copie wilt hebben van je C: harddisk naar een andere HD die het mogelijk maakt om bij een crash van je C schijf meteen weer te gebruiken is als master hd ofwel boothd
dan kun je het beste RAID gebruiken ....... echter moet die mogelijkheid wel aanwezig zijn op je moederbord in je bios dus en qua aansluitingen van je sata/ide en dien je twee exact dezelfde hds te gebruiken anders werkt het niet.....
softwarematig backups maken kan ook allen moet je dan die programmas instellen wat ze moeten backuppen en vooral waar ze die backup moeten plaatsen op dezelfde schijf is nooit aan te raden want als die crasht heb je niks meer........... (dat geldt vaak ook bij partities) beste is dus inderdaad een aparte harddisk......
kijk eens in dat backup proggie van je of je de optie kunt vinden om alles te backuppen naar de E:\ hd je geeft niet aan welk backupprogramma je gebruikt ..............

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik gebruik geen back-up programma. Ik bedoel gewoon de back-ups die Windows zelf automatisch maakt.
Ik wil graag dat deze back-ups niet op C:/, maar op E:/ automatisch worden opgeslagen.

helaas kan ik je geen antwoord geven verder omdat ik niet precies weet hoe de backups van microsoft bewerkstelligd worden.
maar denk dat er heus wwel iemand zal zijn die er verder op door kan borduren..... overigesn heb je zelf die automatisch-backup instelling gemaakt want automatisch backuppen doet windows nooit dus zul je bij dat aanmaken ergens te zien gekregn moetn hebben war de backups gestored dus opgeslagen moesten worden, gef je zelf geen locatie dan heeft windows een default locatie gebruikt niks waard dus.....

Oke, ik heb het progje ge�nstalleerd, maar volgens mij snappen jullie niet precies wat ik graag wil.
Na elke windows update of ge(de)�nstalleerde programma's, maakt windows AUTOMATISCH een back-up.
Deze back-up komt standaard op C:/. Die wil ik graag naar E:/.........

goed lezen

blijkbaar lees jij de antwoorden ook niet goed je geeft er tenminste geen antwoord op ....

en zo te zien heb je ook een virus..............:cool:

oke als je nou eens normale Nederlandse zinnen typt, zodat ik het kan begrijpen,, zou ik dat zeer op prijs stellen.
En een virus? haha, ik heb 4 dagen geleden windows 7 opnieuw geïnstalleerd.............:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan