Backups?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kirbymixer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Hey,
Vandaag is er een probleempje ontstaan; mijn zusje van 9 was met een werkstuk bezig (op Microsoft Word) waar ze bijna klaar mee was, slaat m'n broertje er per ongeluk een songtext overheen op. Hoe dit in godsnaam had kunnen gebeuren aangezien het werkstukfile op de floppy stond, en zelfs onder de naam 'dolfijnen' is gesaved is weer typisch iets voor mijn broertje, don't ask, maar mijn zusje is dus nu ontzettend verdrietig, aangezien ze nu nog maar 1 van de 8 hoofdstukken overheefd, die ze eerder had gesaved. Nu is het bekend dat Microsoft Word soms backups maakt van bestanden, weten jullie of en waar ik deze zou kunnen vinden, of weten jullie nog een andere oplossing?

Word maakt wel backups terwijl je werkt maar als je het programma op de juiste manier afsluit, worden die backups verwijderd. Dus voor je zusje vrees ik dat ze haar werkstuk opnieuw zal moeten maken. Je zou de temp-bestanden van de pc nog kunnen uitpluizen; vergeet ook de diskette niet. Maar veel hoop geef ik je niet.

Overigens staat dit bericht niet in de goede sectie. Misschien dat een moderator deze kan verplaatsen zodat je meer reacties kan krijgen.

temp bestanden? daar zag ik er inderdaad eentje van staan op de floppy. Wat moet ik dan doen?

Tja, proberen te openen met Word. Misschien staan eer nog resten in van het werkstuk. Wie weet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan