BackWeb Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

cabana

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2001
Ik heb met Spybot regelmatig dat het gehele veld vol staat met BackWeb lite items. Als ik het deinstalleer komt het toch weer terug. Heeft dit iets met Logitec Desktop messenger te maken, omdat ik daar foutcodes krijg als het verwijdert is. Wat heb ik trouwens aan Desktop messenger? Ook met regedit en regcleaner krijg ik het er niet uit.
Wie o wie kan mij helpen?

Verhelderende info: 1 en 2 Het simpelst lijkt mij op dit niet te laten opstarten in msconfig. Staat in de 2e link aangegeven.

idd Gezina en jammer dat meneer Albonto in linkje 1 van jou nooit meer heeft gereageerd. Als 'ie dat had gedaan dan had ik 'm kunnen vertellen dat Backweb software verwijderen een heleboel foutmeldingen gaat opleveren (zoals hij al had) en dan had ik geadvisseerd de software van (Logitech ?) nogmaals te herinstalleren. Dan was 'ie gelijk van zijn foutmeldingen afgeweest, maar ja, zo zie je maar weer, men stelt een vraag, je probeert een zo goed mogelijk 1e antwoord te geven en dan komt er geen reactie meer....... ;)

Tja Pasja, is idd jammer, vandaar mijn antwoord dit gewoon voortaan uit te zetten in msconfig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan