bad-_pool caller error

Status
Niet open voor verdere reacties.

homeghost

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Ik krijg sinds ik een nieuw moederbord(asus p4pe-800)heb geplaatst,samen met de p42.8(allebei op 800 fsb)af en toe het bekende blauwe scherm met de foutmelding bad_pool caller error.
Nu dacht ik in eerste instantie een verkeerd geheugen.
Daarom heb ik nu 512 mb geplaatst(400 mhz).
Doch ook nu krijg ik nog steeds af en toe de foutmelding.
Ik kom er dan alleen maar uit door te herstarten.Dan gaat het weer goed.Ik heb norton internet security geinstald,en hen uitgezet.Doch ook dit helpt niet.meestal krijg ik deze foutmelding als ik op internet zit.Temparatuur van bord en cpu is goed,heb 4 extra venti`s erin zitten.Ik vermoed dat het niet een hardware probleem is??.Wie weet wat deze fout inhoud?.

bad_pool caller error

Hoi,en bedankt voor je reactie.
Ik ben naar de site geweest,welke je me aanbeveelde.
Maar daar staan zoveel foutmeldingen en voorbeelden,dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie.
Het zal wel ff duren voordat ik eruit ben......
Als ik er al uit kom.
Maar wel alvast bedankt,maar mijn probleem bestaat helaas nog wel.
Ik zelf vermoed ook dat het wel in een of andere driver zou kunnen zitten,maar het is zo dat ik dit probleem voorheen nooit heb gehad.Het is pas gekomen nadat ik een ander moederbord en cpu met geheugen heb geplaatst.En daarna heb ik alleen maar XP opnieuw geinstald met dezelfde drivers als voorheen.
:confused:

Ik heb zelf nog wat research gedaan intussen.
Ik vermoed dat het aan de driver ligt van mijn epson printer.
Nadat ik deze had verwijderd en opnieuw heb geinstalleerd,heb ik tot nu toe(hopelijk)geen bad pool caller error gekregen.
Tijd zal het leren of het nu is opgelost.
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan