Bad Company 2 - Online speelbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piriform

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Berichten
202
Een vriend van me probeert Bad Company 2 online te kunnen spelen, maar het lukt hem maar niet om zijn gamertag te koppelen aan zijn EA-account. Bij mijn EA account lukte dit wel!, waarom nu dan niet? Hij krijgt de volgende fout te zien:


Sorry, we kunnen geen informatie vinden over deze gamertag.

Voordat je je Xbox Live-gamertag kunt koppelen aan je EA-hoofdaccount, moet je aanmelden bij een willekeurige online EA-game met je Xbox of Xbox 360. Controleer daarna je e-mail op het adres dat je hebt gebruikt om je gamertag aan te vragen. Je ontvangt een e-mailbericht van ons waarin wordt uitgelegd wat je moet doen om je accounts te koppelen.

Het kan even duren voordat dit e-mailbericht binnenkomt, dus wees geduldig. Als je het e-mailbericht kwijt bent, kun je het altijd opnieuw laten sturen via deze pagina.
 
Heeft je vriend nog een geldig xbox live gold account? Of zit ie al op silver. Dat was bij mij het probleem. Wil je toch een veteran status? Speel een paar uur battlefield heroes en je bent veteran :D. Dat spel is immers gratis en voor een paar uurtjes best grappig.
 
Hij heeft nog een xbox live gold account, en hij hoeft geen veteran..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan