Bad Company 2 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reumes

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Hallo beste mensen,

Ik heb gisteren Battlefield Bad Company 2 aangeschaft. Vanochtend lag het spel al netjes op de mat. Ik heb het spel geistalleerd, maar hier beginnen de eerste problemen al: wanneer de installatie klaar is zie ik helemaal geen snelkoppelingen op het bureaublad en ook niet in het start menu, net alsof het niet goed geistalleerd is.
Het spel start wel. Singleplayer doet het perfect. Maar als ik online wil spel;en krijg ik ook problemen: de play now knop werkt niet, ik krijg de melding: couldn't find any servers, try again. Nou, omdat dit niet werkt wil ik maar ouderwets via de serverlijst spelen, maar dit gaat ook fout: ik druk op find servers of refresh en hij gaat zoeken, na een tijdje zoeken krijg ik een Crash To Desktop.

Ik vind dit allemaal maar raar. ik ook dat jullie me kunnen helpen hiermee. Ik heb al een reinstall gedaan en de BFBCUpdater gedraait, niets werkt.

Informatie over de PC: Windows Vista Business 32 bit. AMD Phenom II X4 955. 4GB DDR3 RAM. XFX HD4890: catalyst 10.3.

mvg Rutger

Voor wat betreft de snelkoppeling, die maak je eenvoudig zelf door met de rechter muis knop te klikken op de .exe van het spel en daar te kiezen voor kopieren naar bureaublad.

Qua online, het spel heeft toestemming in je firewall en de correcte poorten staan open?

btv bad company 2

is je probleem dat je geen server kan vinden, dan moet je je standaard gateway-nummer invoeren.

en dan zet je ''upnp'' aan.

dat geeft toegang tot online spellen.

uitleg:

(ga naar start-> uitvoeren.. typ: 'cmd' en dan ipconfig)

dan staat daar dat nummer ( standaart gateway) typ die in je browser.

als je daar bent:

dan ga je naar toolbox

dan naar Delen van spelen & toepassingen

dan naar '' kies een taak '' en dan klik je op dit: Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen''

dan klik je op: UPnP gebruiken

en dan klik je op toepassen

als het goed is verbindt hij nu met je server.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties,

Ik heb nu zelf ook wel snelkoppelingen gemaakt, maar ik vond het gewoon raar dat hij die niet zelf maakt, ik dacht dat het misschien iets met mijn online problemen te maken zou kunnen hebben.

Mijn firewall heeft het spel als uitzondering, dus daar ligt het niet aan.

Ik heb knor23 zijn tip opgevolgd, en het lijkt te helpen, ik kan nu wel verbinding maken als ik uit de serverlijst kies, maar ik krijg af en toe met het verversen van de lijst nog steeds een CTD.

edit: Opgelost, ik heb het spel op DX10 modus gezet en alles werkt opeens, vraag me niet hoe het kan, maar het werkt.

Bedankt voor jullie hulp,

Rutger

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan