Bad frames in film als gevolg van kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

freebutterflyx

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Volgens VDUB bevat een film (verkregen via kazaa) bad frames. Ook waneer ik die film afspeel via de media player krijg ik op het moment van die bad frames een error. Ik had de bedoeling deze film eens om te zetten naar DVD maar door deze bad frames heb ik natuurlijk weer problemen.

Is kazaa (Lite) de oorzaak van deze bad frames (of kan kazaa de oorzaak zijn) of zouden deze er reeds in de orginele avi ingezeten hebben?

Dit komt bij kazaa wel meer voor. Zelf ben ik naar overnet overgestapt. Mooie films zonder fouten, en van uitstekende kwaliteit.

Groetjes

Menen jullie dat nou echt?
Ik haal ze bij WinMx weg en heb hetzelfde.
Daarom geloof ik eerder dat er met het overzetten of wat dan ook iets mis is gegaan bij maker.

Ik gebruik dus een week of drie overnet en dat hoort bij e-donkey, ik heb nog geen enkele slechte film gedownload, en steeds goede kwaliteit.Wel is het voorgekomen dat ik niet over de juiste codex beschikte, maar na installatie en hulp van helpmijers die iets van codecsen afweten alles opgelost. Maar als er mensen slechte films gaan rondsturen dan is het hek van de dam. Ik heb eens gesproken met jongeren die het prettig vonden om films en muziek niet voledig of beschadigd op het net te zetten. Dan krijg je natuurlijk problemen.

Groetjes

Juist, en ondertussen halen ze zelf het beste weg.
Vaak is het ook slordigheid. Als je ontdekt dat iets niet goed is moet je niet meer sharen. Dat ontbreekt er nogal eens aan.
Ik denk ook niet dat het aan KaZaa, WinMx of Overnet ligt. Misschien meer het type mensen wat ze aantrekken. Ik heb Overnet geprobeerd maar vond het te veel gedoe. Dat zegt al wat ;)

ik heb dit sinds een paar maanden ook regelmatig voor met muziek en software. blijkbaar vinden mensen het plezant om iemand anders een bestand van 5 megabyte te laten downloaden om dan te merken dat het maar een half of zelfs helemaal geen liedje is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan