Bad gateway melding bij een website

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
In april dit jaar heb ik een medisana activity tracker gehad en daar ben ik heel blij mee. Ik synchroniseer hem regelmatig met de computer en tot vorige week geen probleem.

Nu krijg ik sinds gisteren de melding: 502 bad gateway als ik mijn gegevens online wil inzien. Ik heb net al gekeken wat de code betekent en het is een communicatiefout tussen netwerken.

Ik heb al geprobeerd om de computer opnieuw op te starten, op F5 drukken en de browsegeschiedenis verwijderen. Het heeft allemaal niet geholpen. Wat kan ik nog meer doen om mijn gegevens online te bekijken?

Je hebt mogelijk bij het opzoeken een interpretatie-fout gemaakt: Deze melding betekent bijna altijd een (netwerk-)probleem van de website.
Wij kunnen alleen (proberen) problemen op te lossen op jouw pc/thuisnetwerk/etc. maar niet op een website die niet door jou zelf wordt beheerd. En een 502 Bad gateway melding is in 90+% van de gevallen een (netwerk-)probleem bij de website zelf, dus niet bij de bezoeker.

Dus... Meld je bij de beheerder van de website met je klacht/probleem. Pas als die kan aantonen dat het probleem niet bij de website ligt kun je zelf wat dingen gaan proberen die je nu nog niet hebt gedaan (bijv. de suggesties op deze website, onderaan).

Tijs.

Ok, dank je wel. Het is gelukt. Het was waarschijnlijk inderdaad wat je zei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan