Bad request hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
1.110
Op de tablet (samsung galaxy) krijgt mijn vrouw de mededeling bad request en kan niet inloggen. Terwijl ik zonder probleem kan inloggen Wat is de oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie maar er staat inderdaad gewoon: https op de inlogpagina na invullen account en wachtwoord komt er dus bad request
 
:confused: Och ??

Oke dan ik heb ook gehort dat Outlook soms voor goede werking heeft Silverlight installatie nodig ..

:eek: Op dit moment weet niets beters ... sorry ?
 
Laatst bewerkt:
:confused: Jongens bij een Microsoft forum een Microsoft-Forumbeheerder heeft tip geschreven dat is aanbevolen Silverlight voor Outlook en enkele SkyDrive functies i.v.m. goede werking installeren,
maar dat was een tip voor Outlook bij Mac systeem en ik zag dat een beetje te laat, daardoor is dat eerst wat ik hier geplaatst heb, maar had geen zin om dit ook te verwijderen ...:(

Om jullie te overtuigen neem ik aan dat jullie zeer zeker ook deze link willen zien ...toch ?? :p lol :D ? ( nieuwsgierigheid ooof ?? :D ) ..
 
Laatst bewerkt:
Las op diverse plaatsen dat hotmail bezig is om de systemen om te zetten naar Outlook en meer mensen dit probleem hebben. Mijn vrouw kan inmiddels weer inloggen dus het lijkt opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan