Bad

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpiderBase

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2008
Hey hoi,,,

Ik heb een pc staan met 2 harde schijven daarin waarvan de 1e hd in 5 partities is opgedeeld volgens de verkenner en volgens het systeem...
Nu heb ik partition magic 8.0 geinstalleerd om dus een aantal partities te mergen maar nu geeft hij wel heel mooi schijf 0 aan helemaal wit en als melding BAD,,,
Wat kan ik hier aan doen zodat hij de schijf wel inleest en ik de partities kan mergen

Ik weet dat het geen hardware conflict is omdat het systeem gewoon draait,,, maar door het vele hakwerk wat men gedaan heeft erg traag,,,

Een partitie aanmaken is nooit slecht maar 5 partities op een 40 gig schijf is overkill...

Greets Will
SpiderBase
:rolleyes::rolleyes::shocked::shocked::confused::confused::(:(:o:o:confused::confused:

probeer rescue disk eens

Beste gebruiker,

Controleer of harde schijf in Bios enz. goed staat. Start daarna de PC op van de parition magic cd of een exacte kopie daarvan. Als u part. magic online gekocht heeft en een iso bestand van syamantec heeft gekregen brand eerst deze image uit naar een CD-R (moet u meteen doen). Start na het opstarten het partition magic hulpprogramma direct van de rescue cd. Geeft hij dan nog steeds dezelfde problemen? Ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Jammer

Allemaal al geprobeerd,,,
Zelfs systeem volledig gestript en gerebuild...

Schijven zijn gewoon goed,,,
Comp draait ook wel dat is het probleem niet...
Ik wil gewoon de 5 partities die het systeem aangeeft mergen...
Echter Partition magic leest de c schijf als bad!!!

Hoop hier een oplossing voor te vinden!!!
Greets,,,

Kijk op de site van Norton

Beste gebruiker,

Tot mijn spijt kan ik nu ook niet zeggen waar het aan ligt. Kijk S.V.P. op de site van symantec en benader hun eventueel met dat probleem. Heeft u ook de partitiemagic reddings cd geprobeerd. Heeft u grondig op virussen gescand?

Verder weet ik het helaas niet.

Vermeld a.u.b. wel uw besturingssysteem en service pack!

Laatst bewerkt:
Mischien draai je XP? Zoja dan rechter muisklik op [mijn computer] en klik op beheren.
Dan klik je op schijfbeheer. Gooi de partities weg die je niet meer wilt hebben dan en dan weer toekennen van de vrije ruimte. Wel even de belangrijkste gegevens veiligstellen!
Mischien acronis partitie manager gebruiken(betaal versie) weet niet zeker of je dan je probleem krijgt opgelost.

Succes ermee

Ik zou helemaal niets veranderen als er schijf fouten zijn. Het is niet voor niets dat Partition Magig er niet aan begint. Herstellen van fouten is ook riskant. Je hebt dan eigenlijk een goede backup nodig. Partition Magic kan trouwens voorstellen om geconstateerde fouten te herstellen wanneer die deze kan repareren. Dat is dus bij jou niet gebeurd. Je kunt er met schijfhulpprogramma's vast wel achter komen wat er aan de hand is.

Verder vroeg ik mij af of je al verder gekomen bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan