balk links op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
goede dag

ik heb sins kort links op mijn bureaublad een witte balk het daarin alle mapen van mijn documenten ik kan hem doormiddel van slepen groter maker maar ik krijg hem niet weg.
hij staat er ook als ik bij excel open ,hoe krijg ik die balk weg.

Kijk naar mijn berichtje van 13.09 uur in dit topic en dan met name het plaatje. Wat ik graag zou willen zien is iets soortgelijks van jou, maar dan van je buroblad.

Laatst bewerkt:
Linkje was verkeerd, inmiddels gecorrigeerd, klik op het linkje hierboven.

je moet me nog even verder helpen , ik heb nu dat programe pc wizzard op mijn computer staan. en nu

Nee het ging mij niet om de Wizzard, het gaat mij om een plaatje van jouw beeldscherm met die balk erop. Jij hebt die Wizzrad voor jouw probleem helemaal niet nodig al kun je 'm gewoon laten staan op je machine, want het is een verrekt handig tooltje (bij eventuele andere problemen kun je dan de Helpmij lezers snel de gevraagde informatie verstrekken)

De Wizzard geeft ook de systeemtemperaturen aan, da's ook wel handig. Klik op het icoontje in de onderste rij links in beeld en wel het icoontje rechtsonder.

weet je zeker dat die link die je eerder gaf de goede is , je hebt het over een plaatje en die zie ik nog niet,maar het kan ook aan mijn liggen.

het beicht van 13.09 uur moet je hebben, dat luidt als volgt:

Ik bedoel eigenlijk wat anders.
Ik ben op zoek naar het antwoord op de vraag die Crash zojuist stelde. Het antwoord op die vraag zou je moeten kunnen vinden onder systeem. (zie plaatje) bij de bovenste rode pijl staat Compaq bij jou en bij de onderste rode pijl staat bij jou: ???

en dat ??? is nu precies waarnaar we op zoek zijn.

Misschien staat het ook wel op het frontje / deurtje van de PC en / of op de achterkant (zoals Crash schreef)
Dus simpelweg het typenummer

Bijgesloten Plaatje(s) Presentatie1.jpg‎ (51,2 KB, 4x gelezen)

nou ik ga hier vanavond nog even mee door kom er nu even niet uit kan te eerste dat bericht niet vinden , en ik heb nog geen flauw idee wat nu precies de bedoeling is.
Weet alleen dat die vervelende menu balk weg moet.
in ieder geval to zo ver bedankt ik kom hier nog op terug.

Schermafdruk bijvoegen : van Volledig scherm : [PrtScn] knop; van alleen het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie
Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen
Uploaden via de Paperclip knop bij aanmaak van een bericht. Daar Bladeren kiezen, bestand opzoeken, dan Uploaden knop, dan Sluit venster
Bron;
Handtekening forum lid Dnties.

Willem nogmaals (wellicht ten overvloede):

wat we / ik graag willen / wil zien is simpel een foto (plaatje) van jouw beeldscherm waarop dan ook die balk te zien is, niets meer, niets minder.

bureaublad.jpg
nou ik hoop dat ik het goed heb gedaan , heb nog nooit een sceenschot van iets gemaak

Helder. Wat gebeurt er / wat opent zich als je op een grijs gedeelte van die balk gaat staan en rechts klikt?

in het grijse vak staan in alle bestanden die in mijn documenten staan ,kan niet op een leeg gedeelte klikken want dat is er niet ,kan hem alleen door middel van slepen tot ongeveer tot half van mijn scherm vergroten

Ik vermoed dat het wel kan, net zoals je in Windows rechtsonder naast je klokje ook overal rechts kunt klikken tussen de incoontjes. Er verschijnt dan een menu.

Kijk eens naar het plaatje. Op 2 plaatsen wijsrt de pijlpunt naar een leeg vlak op de balk. Verder ben in nieuwsgierig wat er gebeurt als je of links, of rechts klikt op de puntjes (bovenste rode pijl) of op de zwarte pijlpuntjes (onderste rode pijlpunt)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 75
ja ok heb nu rechts geklikt en eigenschappen ,heb nu automatiche verbergen aan gevinkt is nu wel weg. als ik met de muis over de linker rand van het scherm beweeg komt hij wel weer terug maar dat vindt ik niet zo heel erg.

verder was het wel een heel gedoe maar toch veel geleert ,trouwers dat programa pc wizzard vindt ik heel mooi

tot zo ver bedankt

Klik eens rechts op de Windowstaakbalk en kies daar voor 'werkbalken'. Ik vermoed dat er eentje te zien is en waar een vinkje bij staat en die jouw 'mysterieuze' balk betreft. Haal het vinkje weg en de balk is foetsie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan