balk onderaan dubbel zo hoog

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
hoi,

opeens is mijn balk onderaan ( zie screenshot ) dubbel zo hoog dan normaal. Normaal kan je em halveren door op de rand te gaan staan en iets naar beneden te trekken, dit werkt niet.
Wie geeft de oplossing ??

greetz

jean

Bijlagen

• buroblad.jpg
    buroblad.jpg
    23,3 KB · Weergaven: 93
rechtermuisknop op de balk, vergrendelen uitzetten en dan kan je hem bewegen

Bijlagen

• balk.jpg
    balk.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 69
en als je met je rechter muisknop klikt op de balk kan je hem dan ook niet veranderen?

Ik heb 't net even geprobeerd ( twee handjes van Screenhunter in de balk) maar ik blijf wat heen en weer bewegen met dat stippellijntje tot ie weer goed staat. Een precieze plek daarvoor heb ik niet ontdekt. Als 't ok is vergrendel ik de taakbalk. Zie bijlage.

Bijlagen

• screenhunter_002.jpg
    screenhunter_002.jpg
    13,7 KB · Weergaven: 65
Toetje,

ofwel is ie helemaal weg ofwel op dubbele hoogte.........
het hangt men kl*ten uit.
Hendricus: is dat een proggie om deze dingen aan te passen ?

greetz

jean

Die screenhunter? die is voor het maken van screenshots
smile.gif
.
Kijk hier maar 'ns.
Mijn methode heeft ook niet altijd succes. Ik heb wel eens een systeemherstel gedaan om 't weer goed te krijgen. Het hing mijn kl*ten uit
biggrin.gif

ja je moet een dubbele putn uit die balk weghalen. En screenshots maak je toch met print screen toets? of doe ik nu moeilijk

dubbele punt...?nooit gezien. Maar ik krijg die balk wel in orde, zoals je ziet. Even offtopic: Screenhunter zet je screenshots ( hele scherm of actief venster) gelijk in jpeg formaat in je map afbeeldingen. Hoef je niet te gaan klooien in paint om dat aan te passen. Ik vind 't wel handig. Ontopic again.

Geplaatst door hendricus
dubbele punt...?nooit gezien. Maar ik krijg die balk wel in orde, zoals je ziet. Even offtopic: Screenhunter zet je screenshots ( hele scherm of actief venster) gelijk in jpeg formaat in je map afbeeldingen. Hoef je niet te gaan klooien in paint om dat aan te passen. Ik vind 't wel handig. Ontopic again.

hehee kan ik ook nog is wat doen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan