balken verschuiven !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrorangebud

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2008
wie kan me helpen.
sinds vorige week heb ik wel een heel irritant probleem op m'n pc.
Wanneer ik een scherm of site open , begint na een tijd men rechterschuifbalk op en neer te bewegen.Het lijkt wel of iemand anders men scherm kan laten scrollen.
IK heb reeds een scan gedaan met de antivrus van mcaffee security centre,maar deze vind geen problemen.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Laatst bewerkt:
wat voor soort muis heb je? draadloos/optisch,draadloos/laser ? Pas nieuwe muis gekocht? Batterijen gecontroleerd?

de muis is van logitech,via usb kabel ( dus zonder batterijen) en ook zonder laser.

Ik betwijfel of dit door iets als een virus komt, maar mocht het zo zijn dan is deze wel te verwijderen als je doet wat er hier staat.

Plaats op dit forum ook de logbestanden van de scans.
Die van MBAM staan onder het tabblad ''Logs''
Voor die van SAS moet je naar de Preferences (Opties) gaan en vervolgens naar de tab Statistics/Logs.

probeer 's 'n andere muis als 'ie 't nog doet kan je de muis al uitsluiten,misschien 'n andere videodriver binnengekregen met windows update? Probeer je te herinneren of je iets anders dan normaliter hebt gedaan b.v. andere beeldscherminstellingen o.i.d.

voor zover ik me kan herinneren heb ik niets speciaals veranderd aan welk instellingen dan ook.
ik heb een andere muis aangesloten maar het probleem blijft nog steeds. het is trouwens niet continu dat het balkje verschuift.

Ja sorry, sommige vragen zijn moeilijk te beanrwoorden als je de pc niet fysiek voor je hebt.
Het kan inderdaad van alles zijn,sommige dingen kun je niet 1 2 3 beantwoorden on-line, ik had zelf 's 'n goedkope optische muis gekocht die na drie dagen vreemd ging doen,uiteindelijk bleek dat 'ie té goedkoop was geweest.
Zo zie je maar,ik hoop dat je je probleem opgelost krijgt en wens je succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan