• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Balkenplanning alleen aan de hand van maanden in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jos2410

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2021
Hoi.

Ik ben bezig om een overzicht te maken van allemaal planten en bloemen en heb van die planten en bloemen de bloeitijd genoteerd, bijvoorbeeld van juni tot september. Nu wil ik dit wat meer visualiseren door cellen in te kleuren zodat er een balkenplanning ontstaat. Ik heb al een beetje geprobeerd met Voorwaardelijke opmaak maar ik krijg het nog niet echt voor elkaar.

Ik wil dus wanneer ik bij een bepaalde plant de bloeitijd invul van juni tot september dat de cellen in de kalender van juni tot september ingekleurd worden.

Ik hoop dat iemand mij hier mee op weg kan helpen! Ik heb een voorbeeldje van het bestand bijgevoegd ter verduidelijking.

Alvast bedankt.

Bijlagen

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie, ik heb het bestandje van Popipipo gedownload en gebruikt en werkt perfect!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan