balkje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave The Rave

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Goedemorgen,

Sinds een paar dagen krijg ik als ik op het internet een site bezoek en daarvandaan een link naar een nieuwe pagina aanklik niet het nieuwe scherm in beeld maar een balkje links bovenin.

Die moet ik dan eerst weer openen en dat vind ik erg irritant.
Hoe ken ik dat veranderen????

Mvg Dave.

Kan je hem niet groter slepen?
Sluit daarna de browser af.
Open nu weer een browser.
Ga anders naar tabblad extra>internet-opties>geavanceerd, en klik dan op standaardinstellingen herstellen.

Greetz Patrick

Helaas ik heb het allebei geprobeerd maar het helpt niet.

Ik hoef toch niet eerst weer op te starten toch???

Gr Dave

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Bedankt voor het snelle reageren!!!!

Gezina het werkt!!!!

Bedankt allebei.

Groetjes Dave.

Nog ff wat waarom doet die emoticon bij jou het wel????

Ik krijg elke x een vermelding dat hij de pagina niet kan vinden!!

Gebruik jij code's daarvoor?

Gr Dave

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan