Ballonnetjes in XP SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hoe krijg je die irritante ballonnetjes weg als gevolg van SP2 ?
Ik ben benieuwd.

en eerst een back-up maken van het register

Ik ben JUIST op zoek om dat in het register op te lossen. Er zijn er verscheidene, maar die jij aandraagt werkt helaas niet. Let wel, ik heb het over SP2.
XPantispyware werkt ook maar helaas niet met SP2, ook die nieuwste versie niet helaas.
USB2 installeren ook al niet, er gebeurt gewoon helemaal niets. Zou dat met de drivers van het mobo te maken hebben ?
Asrock 939e-satasli32.

.reg bestandje in bijlage uitvoeren en laten importeren

Grz

Bijlagen

Welke ballonnetjes heb je het over?

In ieder geval kun je met Tweak UI for Windows XP de systray ballonnen uitschakelen maar ook weer inschakelen als je dit wilt.

(maar wel nog even de eerste vraag beantwoord als je wilt :))

Het lijkt mij dat de TS dit wil
xpballoon.jpg

Dat snap (dacht) ik maar dat is geen SP2 functie.
Vandaar mijn verwarring.

Welke ballonnetjes heb je het over?

(maar wel nog even de eerste vraag beantwoord als je wilt :))

Nou onder andere de melding dat de computer een groot beveiligingsrisico loopt. Érg irritant als je zelf de boel wilt beveiligen op je eigen manier.

.reg = Registerbestand

Een .reg-bestand is een bestand met voorgedefinieerde registerinstellingen. Zo hoef je de insellingen niet manueel aan te passen, maar kan dit gewoon door het openen vh .reg-bestand.

Een .reg-bestand is een bestand met voorgedefinieerde registerinstellingen. Zo hoef je de insellingen niet manueel aan te passen, maar kan dit gewoon door het openen vh .reg-bestand.

Gewoon uitpakken en laten draaien en dan klaar ?

Nou onder andere de melding dat de computer een groot beveiligingsrisico loopt. Érg irritant als je zelf de boel wilt beveiligen op je eigen manier.

Dan kan je beter het beveiligingscentrum uitzetten :).

Gewoon uitpakken en laten draaien en dan klaar ?

Ja.
Je krijgt zo'n soort melding:
image10.png

(dit is Vista, XP ziet er iets anders uit).
Klik op OK en herstart de PC.

rondleiding

ik denk dat je de rondleiding wil uitschakelen,hier een MS artikel eroverWerkt volgens mij in alle XP versies hetzelfde

Gewoon XP zonder poespas.
Ik wil geen dingen die me door de strot geduwd worden zoals verplicht net-frameopasport en beveiligingsverhalen en ja noem verder maar op. Ach ja zo is mijn keuze. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan