bambi

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolkedebeer

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Berichten
66
Dag,
Als ik een zelf opgenoemen video (vhs) wil overzetten op een dvd krijg ik de melding dat dir niet is toegestaan. Het gaat om de film "Bambi." De band wordt minder en we willem hem graag bewaren op dvd om een aan de (kleinm)kinderen te laten zien. Hoe kan ik de anticopieercode omzeilen. Mijn dvd recorder is eeb LG type DR4810S en de videorecorder is eveneens een LG type BD200P

groetjes,

Bolke.
 
Op een zelf opgenomen band zit geen "antikopieercode" of beveiliging... dus hier is iets anders aan de hand... De kopieer protectie op VHS tapes bestond bovendien niet uit een "blokkade" maar uit een "gespeel" met synchronisatie en kleurdraaggolf waardoor de kopie super slecht beeld gaf [tenzij je er een leuke "toverdoos" tussen had zitten]....
 
Op een zelf opgenomen band zit geen "antikopieercode" of beveiliging... dus hier is iets anders aan de hand... De kopieer protectie op VHS tapes bestond bovendien niet uit een "blokkade" maar uit een "gespeel" met synchronisatie en kleurdraaggolf waardoor de kopie super slecht beeld gaf [tenzij je er een leuke "toverdoos" tussen had zitten]....

Sorry ik had het niet over windows of over een computer, ik wil gewoon de film overzetten van een vhs-band naar dvd, direct van videospeler naar dvdrecorder. De film is weldegelijkt beveiligd en die beveiliging is toentertijd gewoon mee uitgezonden. Het is een film die je mag opnemen, éénmalig voor eigen gebruik. Meestal is het iets van de lade een poaar keer open en dicht schuiven.

met vr.groet,

Bolke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan