Ban Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gielcobben.nl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2006
Heey Allemaal ik be hier net nieuw maar ben hier dus eigenlijk omdat ik ergends niet uit kom ik heb een ban script nodig waarmee ik de leden van mijn site ban percentages kan geven en die zijn dan zichtbaar ik hun profielen...

Het script werkt op mastaline.com ik weet niet of jullie de site kennen maar daar wisten ze dus niet het script. Weet mieschien hier ergends iemand het script...? dus het moet ongeveer zo werken als ranks alleen dan met ban procenten dus bijvoorbeeld:
de grbuiker Giel heeft 10% ban

Alvast bedankt Giel

dat kan je niet zo 1,2,3 even maken....
en er is ook niet 1,2,3 een script voor...
tenzij je bijvoorbeeld een forum als phpBB gebruikt dat het een plugin is, omdat je daar weet hoe het originele script in elkaar zit.
Dus het wordt zelf bouwen,

De gebruikers database tabel iets als dit:
id || naam || wachtwoord || email || ban-procent || ban

Je geeft dan ban-procent een waarde van 0 tot 100. (standaard 0)
En ban is standaard ook 0
Jij als admin moet dat kunnen veranderen per stappen van 10 met een dropdown menu ofzo. Dat verander je dan gewoon in de database tabel.

En je laat heb bv. compleet bannen als ban-procent 100 is. Dan wordt ban 1.
En als je dan wil checken of iemand gebanned is kijk je of die gebruiker bij kolom 'BAN' een 0 of een 1 heeft staan.

Hey Giel,

Ik vind het jammer dat je al een tijdje niet gereageerd heb, want de oplossing voor de je probleem is opzich vrij simpel. Als je al een bestaand admin panel hebt wat je kunt aanpassen dan zijn het een tiental regels die het al mogelijk maken. Die zou ik zo voor je kunnen schrijven, maar dan wel graag eerst een reactie.

De reactie van rimsic klopt overigens wat betreft die tabel, dat is genoeg database zooi voor het script. Het veld ban is wat overbodig, aangezien je ook kunt kijken of ban-procent al 100 is, :)

Mocht je reageren dan kunnen we even kijken wat er haalbaar is.

wout

Dude, what's up met dat topic gekick :\

Als de TS niet meer reageert na anderhalve maand, kun je er al vanuit gaan dat het ze
1) niet waard is
2) niet meer uitmaakt omdat het
2a) al opgelost is en te lui zijn om eventjes te reageren
2b) een vergeten vraaag is

Forum regels zei:
Houd je taalgebruik altijd netjes.
Beledig nooit andere leden.
Plaats geen off-topic berichten in een thread. Als je over iets anders wil praten, open dan een nieuw bericht. Met off-topic berichten bedoelen we berichten die niet over het 'hoofdonderwerp' (de vraag) gaan.
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

@ bash
Lees de forum regels nog even door het is niet de bedoeling op deze manier te reageren.
En dit mag je ook nog even doornemen.
Als je goed leest heeft w.sickman de beste bedoelingen met zijn kick.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan