Bandbreedte website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwindev

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2013
Hallo,

Ik ben op zoek naar een hosting pakket dat bij mij past. Nou zie ik dat de bandbreedte bij verschillende hosts nogal verschil maakt maar wat is nou bandbreedte ?

En hoeveel mb telt 1 bezoeker?

Hier enige uitleg van hoe en wat. Klikje Filmpjes van behoorlijke omvang e.d. zet ik extern en grote foto's (bestanden) originelen ook. Je kunt hiervoor dropbox gebruiken en/of skydrive.

Als je een website met veel images wilt kan je ook de fb-methode gebruiken, gwn foto op fb zetten en img src naar fb image zetten. scheelt veel bandbreedte. (ik doe het zelf niet, maar hoor het veel om me heen. draai zelf namelijk server, dus doe ik niet moeilijk over.)

@ginojo, heel leuk, maar wat is nou fb?

@WDHBGS, ow sorry, facebook. maar heb je wel accountje nodig om er foto's op te zetten.

1Mbps aan bandbreedte is omgerekend 321GB dataverkeer. Afhankelijk welke data geupload/gedownload wordt van jouw server buiten het netwerk van de provider begint de teller te tikken. Een request op het internet naar jouw server toe betekent dus dataverbruik (de bezoeker krijgt immers jouw content te zien).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan