Bandbreedte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Mijn vriendin heeft op haar website een vervelende Spaanse bezoeker Het kost haar iedere keer ca 50 % van haar bandbreedte zodat zij voor het einde van de maand uit de "lucht is"
Ze weet het ip adres.
Maar is deze ook te blokkeren ?

ja, dit is ook te doen met javascript (en nog makkelijker met php). Wat doet hij precies? Want als hij afbeeldingen gebruikt of iets dergelijks is dit niet te beveiligen met javascript (ik ga even opzoek waar het javascriptje stond)

Edit: IP-Blokker (even zoeken, ongeveer in het midden)

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin maakt naamanimaties .Als je er 2 of 3 vanaf haalt is dat helemaal niet erg, maar hij haalt er 105 vanaf en gebruikt haar url tesamen met een code op zijn site.
En dan kan hij die naamanimatie op zijn site plaatsen,en dat gaat tenkoste van haar band breedte.

Met een een .htacces bestand kun je bepaalde dingen doen die jij wilt:)
Neem dit eens door, mischien dat je hier wat aan hebt!
Er was nog 1, die zoek ik nog even op
:)

//edit:
Wat er gebeurt bij je vriendin, heet hotlinking, met de volgende tool kun je makkelijk een htacces scriptje maken die dat tegen gaat(is wel engels) Zoek anders eens op google naar: htacces hotlinking
Hier de uitleg daarvan, hoe je het handmatig kan doen!

Laatst bewerkt:
.htaccess bescherming is veelal ook in de control panel van de website in te stellen, wat wat gemakkelijk is dan het zelf aan te moeten maken.

Het kan dat de host het niet ondersteund, dus zoek naar iets in het panel met hotlinking of htaccess.

Geplaatst door @temptation
.htaccess bescherming is veelal ook in de control panel van de website in te stellen, wat wat gemakkelijk is dan het zelf aan te moeten maken.

Het kan dat de host het niet ondersteund, dus zoek naar iets in het panel met hotlinking of htaccess.
Hoeft niet bij elke host zo te zijn dat er een panel is, maar de vraagsteller kan in ieder geval hier mee verder!:thumb:

Inderdaad Maar ik wist niet dat het hotlinking heette
Ik heb dat in google ingetikt en krijg daar vele sites over.
Er zal best wat tussen zitten.
Ik ga hiermee verder en iedereen hartelijk dank voor de informaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan