bandwijdte overschreden msn 7.0 met webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Hallo allemaal,

Mijn zoontje heeft bij Bart Smit een webcam gekocht (Digigr8) en nu heb ik hem aangesloten op de computer. Hij gebruikt hem samen met Msn 7.0 Beta.
Nu krijg ik op een gegeven moment een melding dat de bandwijdte overschreden is. Er staat 12% gereserveerd voor systeem en 80% gebruikt door webcam. Wie weet wat ik hieraan kan doen.

Bedankt alvast allemaal

gr
Debby

Je zou via taakbeheer de prioriteit van die webcam of programma wat lager kunnen zetten.

Rechtsklikken op de webcam bij de processen.

Geplaatst door Elisa
Je zou via taakbeheer de prioriteit van die webcam of programma wat lager kunnen zetten.

Rechtsklikken op de webcam bij de processen.

ga ik morgen proberen in ieder geval bedankt voor je antwoord.
Waar kan ik taakbeheer vinden waar ik dat moet doen?

gr
debby

..mijn webcam heeft geen processen..

Geplaatst door deb's

ga ik morgen proberen in ieder geval bedankt voor je antwoord.
Waar kan ik taakbeheer vinden waar ik dat moet doen?

gr
debby

CTRL ALT DEL
Processen
Rechtsklikken, prioriteit toewijzen

Maar ik vermoed dat die bandbreedte melding eerder een overbelasting van je USBgebruik is dan van systeembronnen.

Heb je nog andere USB apparatuur aangesloten staan?

Kun je een screenshot maken van de foutmelding?

Je rechtsklikt op een lege plek op de taakbalk.
Kies voor taakbeheer.
Ga naar processen.
Zoek het proces op dat bij het programma van die webcam hoort. Meestal kun je het wel herkennen aan de afkorting.
Rechtsklik op dat proces en kies voor prioriteit instellen. Ga 1 stap lager en kijk hoe jullie dan kunnen werken met dat programma.

opgelost !!

Volgens mij het ik het nu opgelost. Tenminste, ik krijg geen foutmelding meer. Het was trouwens geen bandwijdte maar bandbreedte:confused: . Beetje dom maar jullie begrepen me toch wel:thumb: .

Ik heb bij de opties van de camera de usb bandwidth lager gezet en het vinkje bij automatisch uitgeschakeld. Nu krijg ik geen foutmelding meer maar het hele systeem wordt dan gewoon wat trager. Bv bij het typen van tekst (je ziet dan iets later wat je getyped hebt).
Daar zal wel niks aan te doen zijn maar daar valt wel mee te leven.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

groetjes
Debby

Zoals ik zei, USB bandbreedte :).

Goed dat het is opgelost.

Je systeem kan er inderdaad wat trager van worden, zeker als je beiden een webcam gebruikt.
Hoe het met MSN 7 is weet ik nog niet want die gebruik ik niet.

Hoi, ik heb nu ook -Usb-bandbreedte-overschreden- problemen,

Het begon maanden geleden maar door de computer steeds opnieuw op te starten kon ik het programma weer gebruiken.
Maar daarna hielp dit ook niet meer.

Het verwijderen van een tekenbord stuurprogrammaatje leek aanvankelijk te helpen.
Ook het opnieuw installeren van Magix film op dvd 7 software waar ik dus deze problemen mee heb leek te helpen.

Maar nu blijft het, niets helpt.

Het lukt me niet meer vhs tapes op te nemen.

Ik heb alleen een muis en een toetsenbord aan mijn computer hangen
met Windows Vista op een Acer Microtower.

[video]http://youtu.be/TR3TQ56hTpw[/video]

1) Kan het zijn dat de USB controller of de bus (de leidingen) zijn "versleten"?
Mijn microtower is bijna 3 jaar oud.

2) Zou een ander goedkoop programma tegen dezelde problemen aanlopen?

@Acerr:Gaarne zelf een nieuwe vraag maken.Dit topic stampt uit 2005 en meeliften/inbreken is niet wenselijk.;)

Deze voorzie ik van een slotje.

Succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan